اداره راه استان خوزستان در کنار بهسازی و آسفالت سه راهی سرتیوک به سه راهی چمن لاله فکری هم برای اتمام هر چه سریعتر جاده خروجی هفتکل کند/منحرف کردن جاده در سال ۸۴ توسط شرکت استراتوس یک دهه هفتکل را دچار بن بست و رکود کرد

قادر سبحانی|خورنا_این روزها شاهد بهسازی و آسفالت جاده کمربندی هفتکل حد فاصل سه راهی سرتیوک تا سه راهی چمن لاله هستیم ،جاده ای که بین سال های ۸۲ تا ۸۴ توسط شرکت استراتوس ساخته شد و با ساخت آن شهر هفتکل را بالای یک دهه دچار بن بست و رکود کرد.

حال اداره راه و شهرسازی استان در شرایطی با هزینه میلیاردی شروع به ترمیم آسفالت مسیر( سه راهی سرتیوک به سمت سه راهی چمن لاله) مذکور کرده که زمان تکمیل جاده خروجی هفتکل که جزو خواسته های اصلی مردم شهرستان می باشد همچنان در ابهام مانده است.

جاده خروجی که اگر به طور کامل تکمیل شود هم می تواند تاثیر مثبت در تسهیل رفت و آمد وسایل نقلیه داشته باشد و هم رشد و توسعه زیرساختی را برای شهرستان هفتکل ایجاد کند.

سوالی که از اداره راه استان به وجود می آید این است که در اجرای پروژه ها راه در حوزه شهرستان هفتکل به چه میزان به توسعه این شهر توجه دارد.

یقینن یکی از پناسیل های هفتکل، راههای ارتباطی آن می باشند که نیاز است ادراه راه استان به این مهم توجه بیشتری داشته باشد.