عدم تمکین واحدهای غیرعملیاتی شهرداری خرمشهر به مصوبه استانداری و تعطیلات رسمی کشور

خورنا | سرویس شهرستانها: واحد ممیزی و پیمانکار مربوطه در شهرداری خرمشهر از مصوبه استانداری در تغییر ساعات کاری ادارات تمکین نمی کند .
به گزارش خورنا ، با توجه به اینکه دفتر اصلی این پیمانکاری با وجود چندین کارمند دفتری در محدوده اداری شهرداری منطقه ۱ شهرداری خرمشهر مستقر بوده و بالطبع از امکانات و فضای اداری شهرداری استفاده می کند و هم چنین برق مصرفی خود را برای چندین کولر اتاق های خود از برق شهرداری استفاده می کند علیرغم مصوبه استانداری و تاکید بر کاهش مصرف برق در ساعات پیک مصرف از این قانون تمکین نکرده و ساعات کاری کارمندان تا ساعت ۱۶ است .
از این موضوع مهمتر و جالبتر اینکه با وجود تعطیل رسمی کشوری در روز دوشنبه ۱۸ تیرماه ۹۶ به مناسبت شهادت امام جعفرصادق و رئیس مذهب جعفری پرسنل خود را مجبور نموده همانند روزهای دیگر تا ساعت ۱۶ سرکار حاضر شوند .
با وجود اینکه دفتر و محل کار پرسنل این پیمانکاری در ساختمان اداری شهرداری منطقه ۱ خرمشهر مستقر می باشد شهردار و حراست شهرداری و … نیز هیچ مخالفت و ممانعتی از این بی قانونی به عمل نیاورده اند .
بنابر اظهارات پرسنل این پیمانکاری با وجود ساعات کاری روزانه بیش از ۸ ساعت حقوق پرسنل ماهیانه هفت میلیون ریال و حق بیمه نیز ۱۵ روز پرداخت میشود مسئولین شهرداری و تامین اجتماعی خرمشهر نیز جهت احقاق حقوق این نیروها که اکثرا تحصیل کرده و دارای مدرک کارشناسی می باشند هیچ تلاش و اعمال قانونی انجام نمیدهند .

مشخصات شرکت و اطلاعات بیشتر نیز در دسترس بوده که در صورت نیاز در اختیار مسئولین ذیربط قرار خواهد گرفت .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *