۴۵ کیلومتر راه روستایی در بخش غیزانیه اهواز کلنگ‌زنی شد

طی مراسمی با حضور فرماندار و نمایندگان اهواز در مجلس پروژه احداث ۴۵ کیلومتر راه روستایی در بخش غیزانیه اهواز کلنگ‌زنی شد

احمدرضارستمی: به گزارش خورنا همایون یوسفی نماینده اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در حاشیه کلنگ‌زنی ۴۵ کیلومتر راه روستایی بخش غیزانیه اهواز در جمع خبرنگاران گفت: بخش غیزانیه که از جمله مناطق نفتخیز و دارای گاز اهواز است متاسفانه هنوز دارای محرومیت‌های زیادی است.

نماینده اهواز، کارون، حمیدیه و باوی عنوان کرد: این پروژه که برای احداث ۴۵ کیلومتر راه روستایی در بخش غیزانیه اهواز کلنگ‌زنی شده است انشاالله طی مدت هشت‌ماه به پایان خواهد رسید.

وی اضافه کرد: البته کار ساخت و تکمیل ۱۱ کیلومتر باقیمانده از راههای روستایی این بخش نیز پیش‌بینی‌ می‌شود که طی آینده نزدیک اجرایی شود.

یوسفی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر اعتبارات مناسب و قابل توجهی به منظور تکمیل و ساخت راههای روستایی کشور در نظر گرفته شده است لذا پیش‌بینی می‌شود که برای استان خوزستان نیز رقمهای بودجه‌ای نسبتا مناسبی در این راستا تخصیص داده شود.

گفتنی است با انجام این پروژه راه روستایی برای یازده روستای بخش غیزانیه اهواز با اعتباری بالغ بر ۱۰۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی احداث خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *