همدلی، یک اولویت و ضرورت برای توسعه اندیمشک است

خورنا- پیمان جهانگیری اظهار داشت: امروز بیش از هر زمانی نیازمند افزایش نشاط اجتماعی برای برطرف کردن مشکلات موجود در کشور و توسعه ایران هستیم و باید در این جهت، تلاش و کوشش کنیم و تأمین نیازهای شهروندان را به عنوان یک اولویت مهم و ضروری مورد توجه خود قرار دهیم.

وی با بیان این که توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه اقتصادی و اجتماعی را یک راهکارهای مهم و مورد نیاز کشور در برطرف کردن مشکلات کشور و توسعه شهرستان دانست و افزود: توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و آسیب‌شناسی مشکلات موجود یک ضرورت بوده و نقشه راه ما را در تأمین نیازهای شهروندان ترسیم می‌کند.

فرماندار اندیمشک با اشاره به تلاش‌های دشمنان اسلام برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و کشور عنوان کرد: امروز رسانه‌ها نقشی مهم در مقابله با اهداف و برنامه‌های دشمنان ایران دارند و فعالان این حوزه باید با آگاهی نسبت به نیازهای کشور و تأمین نیازهای شهروندان توجه و دقت کافی به فعالیت بپردازند.

توجه به منویات مقام معظم رهبری فشارها و هجمه‌های اخیر به کشور را کاهش می‌دهد

وی با اشاره به لزوم آموزش و آگاهی برای فعالیت در مناسب و مؤثر در شبکه‌ها و گروهای مجازی گفت: امروز دشمنان با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی به دنبال اثرگذاری در انتقال و تبادل اطلاعات در حوزه شبکه‌های مجازی کشور هستند و به همین جهت، باید نسبت به آموزش و فعالیت صحیح در این حوزه به اقشار مختلف اجتماعی، توجه و دقت کافی داشت.

جهانگیری با بیان این که توجه به منویات رهبر معظم انقلاب فشارها و هجمه‌های اخیر به کشور را کاهش می‌دهد تصریح کرد: مردم به نظام اسلامی خود و اهداف والای آن، اعتقادی راسخ دارند و برای حفاظت از ارزش‌های معنوی انقلاب در سال‌های مختلف، مجاهدت فراوان کرده و در این عرصه هزاران شهید والامقام تقدیم کشور کرده‌اند.

وی ادامه داد: به همین جهت، ما باید برای برطرف کردن مشکلات کشور و افزایش نشاط اجتماعی باید تلاش و از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود استفاده و خود را برای شکستی دیگر به دشمن در حوزه اقتصادی تلاش کنیم.

امروز فضای همدلی در اندیمشک مطلوب است

فرماندار اندیمشک با اشاره به این که امروز فضای همدلی و توسعه در اندیمشک مطلوب است، بیان کرد: همدلی، یک اولویت و ضرورت برای توسعه شهرستان ویک راهکار مناسب برای حضور سرمایه‌گذاران و فعالیت بخش خصوصی در شهرستان است.

وی با بیان که اشتغال و عمران شهری یک مسیر مهم برای توسعه شهرستان درعرصه‌های مختلف تعریف و برنامه‌های ویژه برای تحقق برنامه‌های موجود در این زمینه با پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و محلی، تعیین شده است، افزود: به‌زودی و با پیگیری‌های صورت گرفته، شاهد به ثمر نشستن تلاش‌های صورت گرفته در این عرصه و توسعه پایدار اندیمشک خواهیم بود.

جهانگیری پاسداشت هر چه بهتر هفته دولت و قوه قضاییه و اجرای ویژه‌برنامه‌های مختلف در این حوزه را یک ضرورت مهم فرهنگی برای شهرستان دانست و گفت: ترور شخصیت‌های انقلاب شکوهمند اسلامی، نمونه دیگری از جنایات دشمنان انقلاب اسلامی و تلاش آن‌ها برای ضربه به نظام اسلامی و تضعیف کشور است.

وی تصریح کرد: ترور و تکفیر از ابزارهای دشمن برای مقابله با ایران اسلامی و کاهش اقتدار ملی و برون مرزی ما است و جنایت‌های آنان در کشورهای مختلف جهان نمونه ای از اقدامات آنان است که این تلاش‌ها جز شکست ثمره‌ای برای دشمنان انقلاب و اسلام نخواهد داشت چرا که این مردم و ملت، رهبر و کشور خود را دوست دارند و از ارزش‌های خود با تمام توان، دفاع می‌کنند.

فرماندار اندیمشک ادامه داد: امروز علاوه بر بخش اقتصاد و اشتغال در دیگر زمینه‌های مورد نیاز شهرستان از جمله حوزه اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سایر ابعاد با همدلی برنامه ریزی و برای اثرگذاری بیشتر این اهداف و اجرایی کردن آنان، تلاش و برنامه ریزی شده است.

وی افزود: اندیمشک در تمامی حوزه‌ها، دارای ظرفیت‌های متنوع و گسترده‌ای است و امیدواریم با به ثمر نشستن این تلاش‌ها، شاهد توسعه شهرستان و کاهش محرومیت اندیمشک و تأمین رضایت شهروندان از خدمات اجرا شده باشیم و شرایط برای توسعه پایدار شهرستان در تمام بخش‌ها و مناطق شهری و روستایی، به نحوی مطلوب و بیش از گذشته، فراهم گردد.

گفت‌وگو از محمد امین جمشیدی

انتهای پیام/