خودروی حامل محصولات فرهنگی به پاسگاههای ساحلی ماهشهر اعزام شد

خورنا: همزمان با دهه ولایت خودروی سیار حامل محصولات فرهنگی و عقیدتی ازسوی فرماندهی مرزبانی خوزستان به پایگاه دریایی ماهشهر اعزام شد.
به گزارش خورنا به نقل از ایرنا، رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خوزستان دراین خصوص اظهار داشت: این خودرو ی سیار فیلم های فرهنگی وآموزشی در شش پاسگاه ساحلی پایگاه دریایی ماهشهرپخش خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ˈسید یعقوب طباطباییˈ با اشاره به حضور چشمگیر کارکنان وظیفه وپایور مرزبانی در این برنامه های فرهنگی افزود: پخش فیلم با موضوعات مختلف آموزش های چهره به چهره احکام و نماز همچنین کتابخانه سیار وارایه مشاوره مذهبی از جمله فعالیت هایی است که از طریق خودروی فرهنگی انجام می شود.

وی هدف از اجرای این طرح را پرکردن اوقات فراغت کارکنانی است که ماهها به دور از خانواده وبرای حفظ وحراست از حریم وخاک میهن اسلامی درپاسگاههای مرزی حضور دارند.

این مقام مسوول درمرزبانی خوزستان با بیان اینکه تعدادی از پاسگاههای مرزی فاقد روشنایی برق هستند گفت: پخش فیلم مهمترین بخش این طرح است که به سیستم برق رسانی نیاز دارد امابا این وجود خوشبختانه ساز وکار لازم برای اجرای این بخش ازبرنامه های فرهنگی درسطح پاسگاههای مرزی فراهم شده است.

رییس عقیدتی سیاسی مرزبانی خوزستان دربخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: حجم کارها ،اقدامات وخدمات نوین فرهنگی صورت گرفته در مرزبانی استان خوزستان نسبت به گذشته روند روبه رشدی داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی تاکید کرد: با توجه به نظرسنجی های انجام شده ارائه خدمات فرهنگی درحد مطلوب وقابل قبولی بوده است .

وی با اشاره به اینکه فناوری های نوین می تواند روند مطلوب تری درارتقای سطح آموزشهای مذهبی داشته باشد ،گفت: خوشبختانه این روند در مرزبانی استان خوزستان آغاز شده و ادامه خواهد یافت .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *