در دومین شورای ورزش استان خوزستان انجام شد؛

تقدیر از آموزش و پرورش خوزستان به مناسبت قهرمانی تیم کشتی فرنگی دانش ‌آموزان استان در مسابقات جهانی مراکش

در حاشیه دومین جلسه شورای ورزش استان خوزستان از اداره کل آموزش و پرورش خوزستان به مناسبت قهرمانی تیم کشتی فرنگی دانش آموزان استان در مسابقات جهانی مراکش با اهدای لوح سپاسی، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

_احمدرضارستمی: به گزارش خورنا دومین جلسه شورای ورزش استان خوزستان شامگاه چهار‌شنبه ۹ خرداد ماه ۹۷ به ریاست غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد.

بررسی آخرین وضعیت ورزش روستایی استان خوزستان و نیز ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط برخی از هیأت‌های ورزشی شهرستانهای استان در سال گذشته از جمله دو دستورکاری بود که در این جلسه مطرح شد.

بنابراین گزارش در حاشیه دومین جلسه شورای ورزش استان به مناسبت قهرمانی تیم کشتی فرنگی دانش آموزان خوزستان در مسابقات جهانی مراکش از محمد تقی‌زاده مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان و همچنین محمود معزی معاونت تربیت‌بدنی این اداره کل با اهدای لوح سپاسی تقدیر و تشکر به عمل آمد._

معاونت تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان در این جلسه اظهار کرد: براساس مصوبه پیشین هیأت دولت کلیه ورزشکاران قهرمان جهان که موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم در رده‌های بزرگسالان می‌شدند در صورت داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی تربیت‌بدنی و علوم ورزش، شرایط جذب آنها توسط آموزش و پرورش به عنوان معلم تربیت‌بدنی فراهم می‌شد ولی متاسفانه از سال ۸۷ تا الان این مصوبه اجرایی نمی‌شود.

وی در پایان ضمن اشاره به کمبود ۷۰۰ معلم تربیت بدنی در سطح مدارس استان خوزستان گفت: از حوزه‌ ورزش و جوانان تقاضا داریم که با توجه به این کمبودات باردیگر موجبات فعال شدن مجدد لایحه دولت را در بحث استخدام قهرمانان ورزشی فراهم کنند تا براساس آن آموزش و پرورش استان نیز بتواند بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود را در این حوزه تأمین کند.