مدیرعامل نفت مسجدسلیمان: اگر با فکری توافق نکردیم یک مربی با رزومه خوب جذب می‌کنیم/ مشکلات زیاد و زمان کمی داریم

میثاق حاجتی | خورنا: کیوان بابادی در مورد انتخابش به‌عنوان مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان و اینکه اعضای باشگاه نفت پیش‌تر گفته بودند که انتصاب مدیرعامل باشگاه به اسپانسر احتمالی باشگاه واگذار خواهد شد، به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» گفت: به صورت شفاهی به‌عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شدم که این حکم در روزهای آینده رسمی خواهد شد.

وی ادامه داد: وقتی شنیدم که قرار است ابتدا اسپانسر و سپس مدیرعامل باشگاه انتخاب شود، تعجب کردم. معمولاً مدیران عامل باید برای تیم اسپانسر تعیین کنند. شرکتی که بخواهد مدیرعامل و هیئت مدیره تعیین کند، مالک باشگاه است! به‌هر حال هیئت مدیره قبلی باشگاه به فعالیت خود ادامه می‌دهد. ما مشکلات زیاد و زمان کمی داریم و در فرصت مناسب برای تعیین هیئت مدیره تصمیم‌گیری خواهد شد. به دلیل شرایط نابسامان اقتصادی، اسپانسری حاضر نمی‌شود پا پیش بگذارد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه شرکت‌ها وارد حوزه‌ای می‌شوند که سرمایه‌شان را برگرداند، تصریح کرد: شرکت‌های نفتی و غیرنفتی برای حمایت از تیم، برای شرکت نفت شرط گذاشته‌اند که پروژه‌ای به آنها بدهد تا این اسپانسر درآمدی داشته باشد و هزینه تیم را بدهد. این شرط برای هیچ مدیر و حتی وزیر نفت مقدور نیست. اکنون به دنبال راهکارهای دیگری هستیم و برنامه‌های مردم‌محور را پیگیری می‌کنیم.

«می‌خواهیم از توان سرمایه‌داران مسجدسلیمان و ظرفیت نفت استفاده کنیم»، بابادی ضمن بیان این جمله، خطاب به هواداران نفت مسجدسلیمان گفت: از مردم مسجدسلیمان و هواداران تیم می‌خواهم صبر و حوصله داشته باشند و مطمئن باشند تیمی در شأن شیران زاگرس راهی لیگ برتر می‌کنیم. از آنها می‌خواهم به گمانه‌زنی‌ها و شایعات توجه نکنند.

وی در مورد مذاکره با محمود فکری سرمربی نفتی‌ها و اینکه گفته می‌شود سیاوش بختیاری‌زاده و مجید باقری‌نیا گزینه‌های باشگاه نفت پس از فکری خواهند بود، خاطرنشان کرد: امروز (یکشنبه) یا فردا جلسه‌ای با فکری خواهیم داشت و امیدوارم خیلی سریع به جمع‌بندی برسیم. اگر در هر شرایطی با فکری به توافق نرسیدیم، یک سرمربی با رزومه خوب و قوی به مسجدسلیمان می‌آوریم. نفت هواداران زیادی دارد و ما باید پاسخگوی آنها باشیم.