تنیس روی میز ماهشهرفراتر از سطح کشور است

خورنا: رییس هیات تنیس روی میز ماهشهر معتقد است این رشته در این شهرستان شرایط مطلوبی دارد و فراتر از سطح کشور، حرف‌های بسیاری برای گفتن داریم.

پرویز نوذری اظهارکرد: در تمام رده‌های سنی فعالیت و پتانسیل‌های خوبی داریم و خوشبختانه شرکت‌هایی که در ماهشهر هستند بسیار حمایت‌مان می‌کنند.

وی ادامه‌داد: ‌تعامل‌مان با شرکت‌هایی که در ماهشهر هستند، خوب است که به نظرم این تعامل در روند رو به رشد این رشته تاثیرگذار بوده است به طوری‌که سال گذشته تیم پتروشیمی بندرامام توانست در لیگ برتر کشور عنوان قهرمانی را ازآن خود کند.

رییس هیات تنیس روی میز استان خاطرنشان‌کرد: ما بیشتر میزبانی‌های مسابقات را که استان از ما بخواهد، بر عهده می‌گیریم. سال گذشته نیز میزبان رقابت‌های کشوری در ماهشهر بودیم.

وی در ادامه با بیان این‌که تنها هیاتی می‌باشیم که دارای سایت هستیم، گفت: در کل از نظر امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مشکلی نداریم و به نظرم وضعیت خوبی داریم.

نوذری اظهارکرد: اداره ورزش و جوانان و فرماندار ماهشهر تعامل بسیاری با ما دارند و به نظرم حمایت‌های آن‌ها در توسعه رشته‌های ورزشی ماهشهر بسیار تاثیرگذار بوده است.

وی درباره فعالیت این شهرستان در رده ‌سنی پایه عنوان‌کرد:‌ به طور کلی این رده‌ سنی در استان دچار مشکل است ولی ما قصد داریم با برنامه‌‌ریزی‌هایی که مدنظرمان است این رده سنی را توسعه بخشیم.

رییس هیات تنیس روی میز ماهشهر به تعامل خوب‌ این هیات با آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: ‌از این ارگان خواسته‌ایم تا نفرات مورد نظر را در تمرینات ما شرکت دهند تا بتوانیم استعدادهای این رشته را شناسایی کنیم.

وی درباره فعالیت بخش بانوان خاطرنشان‌کرد: در این بخش نیز فعالیت خوبی داریم و مربیان‌مان نیز عملکرد مطلوبی دارند و هر زمان که مسابقه‌ای بوده است، شرکت کرده‌ایم. ما زهرا علوی را که دارای رنکینگ جهانی و بازیکن ملی‌پوش و دارای عنوان‌های برون‌مرزی است را در این جا داریم.

نوذری در ادامه به برگزاری جام سیدنوید حجازی در این شهرستان اشاره و اظهارکرد: او یکی از تنیسورهای جوان ماهشهر بود و ۱۷ سال است که بعد از درگذشت این بازیکن، ‌این جام را برگزار می‌کنیم. امسال نیز از دهم تا پانزدهم آبان‌ماه این جام را با حضور بازیکنان ملی‌پوش برگزار می‌کنیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *