سرپرست فرمانداری ویژه دزفول

: عید نوروز بهترین فرصت جهت آشنایی ، معرفی و برند سازی شهر آجرها در سطح کشوری و جهانی است

جلسه ی ستاد اجرای خدمات سفر شهرستان دزفول، به منظور استقبال از میهمانان نوروز ۹۷ روز دوشنبه مورخ ۹۶/۱۲/۲۱ در محل فرمانداری ویژه شهرستان دزفول برگزار گردید.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول با اظهار اینکه آموزش و پرورش مدارس شهرهای اقماری و روستاها را جهت اسکان مسافران نوروزی فعال نماید افزود: متاسفانه در سال گذشته مدارس سردشت و شهیون در اختیار بخشداران قرار نگرفت و وظیفه ی اسکان مسافران و گردشگران بر شهر دزفول سنگینی نمود.

عیسی زاه با بیان اینکه عید نوروز بهترین فرصت جهت آشنایی ، معرفی و برند سازی شهر آجرها در سطح کشوری و جهانی است گفت: آمارمسافران،گردشکران و توریست هایی که در ایام نوروز در شهرستان دزفول بیتوته کرده و اسکان می یابند با کل میزان آماری استان خوزستان برابری می کند.

وی با عنوان این مطلب که بزودی با سرمایه گذاری بخش خصوصی مجتمع گردشگری ،توریستی پارک شقایق کلنگ زنی می شود افزود: امورعشایر مکلف شده است با هماهنگی بخشداری و دهیاری ، چادر مورد نیاز جهت فروش صنایع دستی و تولیدات محلی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه سال۹۷ به همت اداره میراث فرهنگی ، شهرداری دزفول و ۱۱ آژانس مسافربری تورهای گردشگری صنایع دستی،گردشگری کشاورزی، تور بافت گردی و تورهای روستاگردی فعال خواهند بود گفت: یازده آژانس مسافرتی مکلف شده اند به شکل ۲۴ ساعته به مسافران و گردشگران خدمات سفر ارائه نمایند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول با ذکر این عنوان که سرمایه گذاری در بخش گردشگری و ایجاد زیرساخت های مناسب و افزایش پتانسیل ها و ظرفیت های توریستی باعث رونق ،شکوفایی و ثروتمند شدن کشور ها شده است تصریح کرد: خط کشی آسفالت کلیه ی محورهای شهرستان دزفول در حال انجام میباشد.