ارسال ۱۱۹۵ اثر به دبیرخانه جشنواره پایتخت پنجره‌ها

خورنا : مریم دلباری اظهار داشت: جشنواره استانی پایتخت پنجره‌ها امسال نیز برای سومین سال متوالی در شهرستان آبادان برگزار خواهد شد.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی با اشاره به تنوع‌بخشی اجرای جشنواره پایتخت پنجره‌ها، ادامه داد: امسال در راستای ماندگاری آثار رسیده این جشنواره با تولید بسته‌ فرهنگی برگزار خواهد شد.
مدیر حوزه هنری آبادان افزود: هدف از اجرای سومین جشنواره پایتخت پنجره‌ها به صورت تولید بسته فرهنگی ماندگاری آثار رسیده، امکان استفاده بیش‌تر از تولیدات این بسته و معرفی هر چه بهتر و بیش‌تر هنرمندان و نویسندگان شرکت‌کننده در این جشنواره است.
وی ادامه داد: این بسته فرهنگی شامل داستان، عکس، شعر، نمایشنامه و کتاب‌های جشنواره‌های اول و دوم سال‌های ۸۸ و ۸۹ خواهد بود.
دلباری تصریح کرد: لوح فشرده و ویژه‌نامه سومین جشنواره پایتخت پنجره‌ها، نیز به همراه این بسته فرهنگی منتشر و در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
وی در ادامه در ارتباط با شرایط شرکت در این جشنواره، گفت: تنها آثار مرتبط به حماسه دفاع مقدس و شکست حصر آبادان به مرحله داوری جشنواره راه می‌یابند.
مدیر حوزه هنری آبادان با اشاره به اینکه مهلت ارسال تا تاریخ ۱۵ شهریورماه تعیین شده بود، اضافه کرد: با توجه به استقبال گسترده هنرمندان خوزستانی مهلت ارسال آثار تا تاریخ ۲۶ شهریورماه تمدید شد.
وی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در سومین جشنواره پایتخت پنجره‌ها در بخش نمایش‌نامه نویسی می‌توانند آثار خود را در سه نسخه تایپ شده همراه با لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
دلباری بیان کرد: هم‌چنین هنرمندان بخش عکس می‌توانند آثار خود را در لوح فشرده به نشانی دبیرخانه واقع در آبادان، چهارراه احمد آباد، طبقه فوقانی سینما ایران، حوزه هنری ارسال کنند.
وی با اشاره به اینکه آیین افتتاحیه این جشنواره ۳۱ شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود، افزود: افتتاحیه سومین جشنواره پایتخت پنجره‌ها در مجتمع فرهنگی و هنری خلیج‌فارس خرمشهر یا موزه دفاع مقدس این شهرستان برگزار خواهد شد.
مدیر حوزه هنری آبادان ادامه داد: آیین اختتامیه این جشنواره پنجم مهرماه همزمان با سالروز شکست حصر آبادان برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: تاکنون یک هزار و ۱۹۵ اثر در زمینه‌های مختلف به دبیرخانه سومین جشنواره فرهنگی هنری پایتخت پنجره‌ها از سراسر استان ارسال شده است.
دلباری گفت: در بخش عکس تاکنون ۸۵۰ اثر، در بخش شعر ۲۰۰ اثر، در بخش داستان ۱۳۰ اثر و در بخش نمایش‌نامه ۱۵ اثر به دبیرخانه ارسال شده است.
وی از هنرمندان و علاقه‌مندان شرکت در این جشنواره خواست آثار خود را تا تاریخ ۲۶ شهریورماه به دبیرخانه سومین جشنواره پایتخت پنجره‌ها ارسال کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *