تاکید شهردار بندرماهشهر برضرورت همکاری و مشارکت شهروندان در حفاظت از مبلمان وتاسیسات شهری

شهرداربندرماهشهر بر ضرورت همکاری و مشارکت شهروندان در امر حفاظت از مبلمان شهری، نگهداری و حفاظت ازتاسیسات شهری تاکید کرد وآنرا بیانگر احساس مسوولیت آنها در برابر دارایی‌های شهری دانست.

شهرداری بندرماهشهر در گفت و گو با خبرنگار خورنا با اشاره به اینکه تخریب اموال عمومی هزینه‌های بسیاری را به مدیریت شهری تحمیل می‌کند، اظهار کرد: حفظ و نگهداری وسایل و امکانات عمومی در پارک‌ها و معابر عمومی یک وظیفه همگانی است و این عمل در واقع نشانگر احساس مسوولیت مردم در قبال دارایی‌ها و اموال شهری است.

وی نقش شهروندان را در حفظ مبلمان شهری مهم توصیف کرد وافزود: انسان‌هایی که زیبا فکر کرده و زیبا رفتار می کنند همیشه نسبت به شهرشان احساس مسئولیت کرده و در حفظ و نگهداری مبلمان شهری و پاکیزگی شهرشان نهایت تلاش خود را به کار می بندند.

شهرداربندرماهشهر با اشاره به اینکه امکانات شهری برای استفاده عموم شهروندان است بیان کرد: همگان حق استفاده از این امکانات را دارند که عده‌ای خاص با بی‌مبالاتی باعث تحمیل هزینه‌های زیاد به شهر و ساکنان آن می‌شوند.

وی از عموم شهروندان خواست تا به منظور جلوگیری از تخریب اموال عمومی ضمن حراست و نگهداری از این اموال با مجموعه شهرداری در راستای اشاعه فرهنگ مناسب شهروندی و شناسایی و برخورد جدی با این ناهنجاری‌ها همکاری کنند.

نظارات با بیان اینکه امروزه مبلمان شهری به بخش مهمی از هویت شهری و گفتمان ملی و فرهنگ شهرهای مختلف تبدیل شده است اظهار کرد:استفاده از تجهیزات و مبلمان مناسب تا حد زیادی اثر مثبتی بر روی شهروندان و استفاده کنندگان از محیط‌های شهری داشته و به مردم این امکان را میدهد که در فرصت های لازم ازنشستن و دیدن فضای شهری لذت برده و حتی ارتباط اجتماعی و کلامی با یکدیگر برقرار کند.

وی اجرای طرح‌های بهسازی و بازسازی پارکهای شهری را یادآور شد و اضافه کرد: ما با اجرای این طرح‌ها و مبلمان شهری سعی داریم تا مردم از بهترین امکانات شهری بهره‌مند شوند و این اموال را جزو دارایی‌های خود محسوب کنند زیرا هزینه ای که صرف خرید این امکانات می شود از همان عوارضی است که شهروندان پرداخت می کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *