حسنوند: شناسایی مطالبات و شنیدن انتقادات شهروندان یک اولویت مهم است، تحقق چشم انداز توسعه شهرستان و اجرای برنامه ۵ ساله توسعه اندیمشک جدی گرفته شود

خورنا- نماینده مردم اندیمشک ظهر امروز در همایش نگاهی به آینده اظهار داشت: هدف از برگزاری همایش نگاهی به آینده، وحدت و ایجاد زمینه توسعه شهرستان است.

وی افزود: امروز تمام بخش های شهری در مسیر توسعه شهرستان نقش و جایگاه والایی دارند و باید با همفکری و هم اندیشی بار سنگین ساخت و آبادانی اندیمشک را فراهم و با همراهی، سازندگی شهرستان را تسهیل کرد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اندیمشک امروز برای پیشرفت خود به یک حرکت هماهنگ و جامع نیاز داشته و همه در کنار هم باید در مسیر توسعه شهرستان قدم برداریم و به دنبال اجرای برنامه پیشرفت شهرستان در یک برنامه ۵ ساله و ۲۰ ساله باشیم.

وی گفت: ما باید برای برون رفع از مشکلات کنونی و ایجاد زمینه توسعه پایدار شهرستان باید ضمن شناسایی مطالبات و شنیدن انتقادات و پیشنهادات شهروندان ، به دنبال جذب سرمایه گذار و کار آفرینی و معرفی ظرفیت های شهرستان بود چرا که با توجه به بیکاری و نا بهنجاری های اجتماعی سرمایه گذاری یک جهاد مهم در مسیر توسعه شهرستان است.

حسنوند با بیان این که امروز برای توسعه اندیمشک بایدچشم انداز توسعه را طراحی و با شناسایی وظیفه فردی و اجتماعی خود پشتیبان عمران شهرستان باشیم بیان کرد: برای توسعه اندیمشک باید از نگاه سیاسی و حزبی دوری کرد و نگاه به منافع ملی و رفع مطالبات مردم شهروندان و توسعه شهرستان توجه داشت.

وی گفت: برای توسعه اندیمشک همه دارای یک نقش و جایگاه هستند و اگر می خواهیم مسیر رفع نیازهای شهروندان تسهیل گردد باید به این مسیر توجه و در جهت تحقق برنامه های مربوط به توسعه اندیمشک قدم برداریم.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز بیکاری یک مشکل مهم و نیاز مهم برای جوانان و شهروندان است که باید با یک حرکت جهادی و تلاش شبانه روزی برای تحقق اهداف و برنامه های این حوزه قدم برداشت.

حسنوند افزود: وی با اشاره به طرح های در حال اجرای شهرستان از واریز ۱۵ میلیارد به حساب شهرداری برای پرداخت حقوق کارکنان خبر داد و گفت: بیش از ۳۰ پروژه اشتغال زایی در شهرستان به زودی اجرا می شود.