توجه به تامین نیازهای شهروندان ضروری است

به گزارش خورنا از اندیمشک، همایش فداییان ولایت اندیمشک ظهر امروز با حضور مردم و مسئولان در کانون شهید مطهری اندیمشک برگزار شد.

در این همایش نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز باید بیش از گذشته و برای توسعه کشور و تامین نیازهای شهروندان در تمامی حوزه ها اقدام و عمل کرد.

وی افزود: رکود، بی کار، تورم و گرانی از مهم ترین مشکلات کشور است و نسبت به آن آگاه و با پوست و گوشت خود آن ها را حس کرده ایم ولی باید بیش از گذشته برای تامین نیازهای شهروندان در این جهت تلاش کنیم.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:امروز برای توسعه کشور و نقد مشکلات باید با آگاهی و بصیرت اقدام و نقش دشمنان اسلام و انقلاب و شبکه های رسانی وابسته به آنان را مورد توجه قرار دهیم و سد راه دشمن در این عرصه شویم و با حمایت از ولایت فقیه، طراحی دشمن را با شکست مواجه کنیم .

وی گفت:ایران امروز کانون مقاومت و ایستادگی جهان اسلام است و به همین جهت پس از شکست های اخیر دشمنان اسلام در منطقه، تضعیف این کانون مقاومت مورد حمله دشمن قرار گرفته است تا ارزش های اسلام و انقلاب تضعیف شود، که این مقوله بیش از گذشته لزوم توجه به بصیرت و آگاهی در مسیر اسلام، انقلاب و ولایت توجه و دقت کرد.

نماینده مردم اندیمشک درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی به دنبال انتقام از جمهوری اسلامی هستند، ما باید آگاه باشیم و از حرکت در مسیر دشمن اجتناب کنیم و با حرکت در مسیر ولایت از نقشه آنان در ترویج خشونت و کشته سازی در کشور جلوگیری کنیم چرا که امروز دشمن به دنبال تکرار تجربه کشور ” لیبی” برای ایران اسلامی است.

وی افزود: رئیس جمهور سابق با بی تدبیری در ایجاد برخی حاشیه ها نقش داشت، هشتک من پشیمانم، و تحرکات رسانه ای دشمن و تلاش در نا امید کردن مردم و ساخت بمب در برخی رسانه ها، از جمله اقدامات دشمن در ایجاد و سازماندهی نا آرامی ها کشور است که البته مردم ایران اسلامی بر تکیه بر خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم، مانع تحقق اهداف دشمن می شویم.

حسنوند بیان کرد: اگر انقلاب اسلامی آسیب ببیند همه گروه ها و احزاب سیاسی و مردم آسیب می بینند و به همین جهت باید آگاه باشیم و باز هم تحریم و دشمن را شکست دهیم چرا که تلاش دشمن در برخی نا آرامی ها توطئه ، اصل ولایت و فروپاشی است و گرانی و مشکلات اقتصادی، بهانه ای بیش نیست چرا که نا آرامی های اخیر ریشه مردمی ندارد و به زودی نقشه دشمن در این عرصه افشا می شود.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورلی اسلامی عنوان کرد: ما باید با وحدت در حوزه تعالی انقلاب و اسلامی قدم برداشته و با رعایت حقوق شهروندان و حرکت در مسیر قانون به دنبال پیشرفت کشور باشیم تا انقلاب اسلامی را به صاحب اصلی آن تحویل و تمام تلاش های دشمن و طرح و برنامه های آن را با شکست مواجه کنیم چرا که مردم بزرگترین حامی انقلاب هستند و باید در جهت رفع مشکلات آنان و پیشرفت کشور، تلاش کنیم.

انتهای پیام/