تجمع مردم آغاجاری در اعتراض به هتک حرمت پیامبر(ص)

خورنا: تجمع اقشار مختلف مردم شهرستان آغاجاری در اعتراض به هتک حرمت پیامبر(ص) و ساخت فیلم موهن ظهر امروز صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از آغاجاری، اقشار مختلف شهرستان آغاجاری از جمله بازاریان، کارمندان و دانش‌آموزان در اعتراض به هتک حرمت پیامبر(ص) در مسجد جامع این شهر تجمع کردند.

در حاشیه این مراسم امام جماعت مسجد جامع شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آغاجاری اظهار کرد: دشمنان نظام و اسلام با انجام چنین حرکاتی نمی‌توانند از ارزش‌های پیامبر بکاهند و در عوض با چنین کارهایی ارج و قرب دین مبین اسلام و حضرت رسول(ص) را بیش از پیش به جهان و جهانیان می‌شناسانند.

وی افزود: ما به ‌عنوان شیعیان و امت نجات‌بخش باید با حضور در صحنه، ضمن محکوم کردن متولیان ساخت فیلم موهن، به آنها ثابت کنیم که اسلام در جهان همیشه استوار می‌ماند.

حجت‌الاسلام شهباز جمالی‌فر در ادامه گفت: ما مسلمانان شیعه در راه پیامبر اسلام و دیگر فرستادگان الهی جان داده و همواره پشتیبان ولایت هستیم.

وی همچنین عنوان کرد: امروز با راه‌اندازی این تجمع در شهرستان به استکبار و عاملان این دسیسه اعلام می‌داریم که همیشه تابع و پشتیبان ولایت و اهل بیت(ع) بوده و به دشمنان اجازه هیچ‌گونه فرصت‌طلبی را نمی‌دهیم.

در پایان این مراسم، شرکت کنندگان با سر دادن شعارهایی علیه استکبار و استعمارگران آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی، ساخت فیلم موهن را محکوم کردند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *