نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی:

حماسه جسر نادری زمینه ساز فتح نبل و الزهرا است

به گزارش خورنا از اندیمشک، فریدون حسنوند عصر امروز و در آیین پاسداشت شش مهر ۱۳۵۹ اطهار داشت: جسر نادری سند حماسه از ایران و دفاع از مرزهای معنوی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: مردم اندیمشک در حماسه شش مهر ۱۳۵۹ و چهارم آذرماه ۱۳۶۵ و در برابر دشمن ایستادگی و راه امام راحل و مسیر ولایت را در سرای اسلامی تبیین و تفسیر و تبیین کردند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ما باید بدانیم حماسه مردم اندیمشک در شش مهر ۱۳۵۹ زمینه ساز فتح نبل و الزهرا بود و امروز به برکات این حماسه مردمی، ررمندگان مدافع حرم دشمن تکفیری را شکست دادند و به برکت همین حماسه ایران اسلامی در اوج عزت و افتخار است.

وی گفت: مردم ایران اسلامی و شهر یک هزار شهید اندیمشک اگر امروز در سنگر حفاطت از حرمین شریفه اهل بیت(ع) پیشتاز هستند پیام شش مهر و حماسه جسر نادری و راه و منطق شهدای هشت سال دفاع مقدس را درک و به خوبی شناخته اند.

حسنوند بیان کرد: مردم اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس هر روز بمباران شد و پذیرای حملات دشمن بعثی و تا دندان مسلح بود ولی این مردم ماندند و حماسه های مختلف در این عرصه خلق و نام خود را با افتخار در تقویم و تاریخ انقلاب ثبت و ماندگار کردند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس پشتیبان و پیشانی دفاع از مرزهای معنوی و جغرافیایی کشور بود که این نقش و حماسه های مردمی شهر یک هزار شهید اندیمشک شایسته تبیین و توجه گسترده است.

انتهای پیام/