مصرف انرژی در شرکت نفت آغاجاری بهینه سازی شد

اسداله ترحم / خورنا – جعفر لکی رئیس خدمات مهندسی و بهسازی اماکن و تاسیسات از اجرای اقدامات اصلاحی در راستای بهینه سازی مصرف انرژی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، جعفر لکی بخشی از اقدامات صورت گرفته در در راستای کاهش مصرف انژی و خدمات ارائه شده به همکاران را تشریح کرد و گفت : با توجه به شرایط نامناسب آب و هوا در منطقه و لزوم صرفه جویی در مصرف انرژی با تاکید مدیرعامل محترم شرکت ، پروژه های گوناگونی در این راستا انجام گردید.

لکی توضیح داد : با توجه به لزوم بهینه سازی انرژی در ساختمانهای مسکونی با تلاش همکاران نصب پنجره های دو جداره u.p.v.c جهت ۲۰۰ باب از منازل مسکونی (نوع سی آجری جدید)با متراژی معادل ۲۲۵۰ مترمربع در مراحل پایانی می باشد.

وی گفت: همچنین با توجه به مشکلات برق رسانی به تعدادی از منازل که ناشی از قدمت و وجود بار بیش از حد بر روی کابلها بود بیش از ۷۰۰ متر کابل زیرزمینی و سه تابلوی توزیع برق تعویض شد.

رئیس خدمات مهندسی شرکت با اشاره به اهمیت صرفه جوئی در گاز مصرفی منازل بیان کرد: در همین راستا و در جهت رفع مشکلات شبکه گاز شهری از جمله رفع فرسودگی شدید و نشتی های مرتب گاز و همچنین در جهت جلوگیری از خطرات احتمالی بخشی از خطوط لوله گاز منازل تعویض گردید.

وی افزود: خدمات مهندسی و بهسازی اماکن و تاسیسات با توجه به رسالت خدمات رسانی به همکاران و خانواده های آنان پروژه های دیگری از جمله احداث،تجهیز و توسعه پارکهای محله ای ،آسفالت خیابانها و معابر ، بهسازی کوچه های منازل و همچنین پیگیری پروژه های نوسازی خطوط اصلی و فرعی شبکه گاز و آب منازل سازمانی را در دستور کار خود دارد که برخی از آنها تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *