تعاون عامل پویایی و زمینه ساز توسعه اقتصادی کشور است

خورنا- سید ناصر حسینی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه شهرستان اندیمشک به مناسبت آغاز هفته تعاون پیامی به شرح زیر صادر کرد:

۱۱شهریور روز تعاون، آغازگر حرکتی عظیم در بخش اقتصادی  کشور است و این مزیت نسبی  که در تحقق فرامین رهبری معظم انقلاب اسلامی در خصوص نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی می تواند نقش  موثری  ایفا کند در برگیرنده نقدینگی های اندک و تبدیل آن به حجم کلان پول و به موازات آن به کارگیری این سرمایه در جهت اشتغال و تولید و ارتقاء سطح رفاه عمومی است.

امروز  بسیاری از خلاءهای موجود و چالش های پیش رو را می توان با این بخش اقتصادی مرتفع و راه را برای رشد و پویایی بازکرد .

حقیقت وجودی  بخش تعاون در کشور که سرشار از استعداد، توانمندی و ذخیره های مالی و درونی ست  را می توان با تلاشهای شبانه روزی ارتقاء داد .
بخش تعاون را به عنوان فرصتی که همه ی پس اندازهای اندک را می تواند مدیریت و فعال کندو قادر است در حرکت دادن به چرخ های اقتصاد کشور اثرگذار باشد دانست

تعاون را  به عنوان احیاگر ارزشهای مبتنی بر همبستگی، مشارکت، اتحاد و مسئولیت پذیری اجتماعی دانست.

بی شک تلاش در حوزه اشاعه تعامل و مشارکت هماهنگ بین اقشار مختلف جامعه برای فعال ساختن ظرفیت های بالقوه و استفاده مطلوب از فرصتها برای بهره وری در عرصه های گوناگون و شکوفایی استعدادها در بخشهای مختلف، اقدامی شایسته است که می تواند ارزشهای معنوی و نتایج مفید اقتصادی در بر داشته باشد.

تعاون  را بعنوان اقدامی مشترک برای هدفی واحد و مقدس از کلیدهای گره گشایی دانست که در شرایط سخت تحریم و تحقق فرامین رهبری معظم انقلاب اسلامی در خصوص نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی می تواند نقش آفرین باشد.

و از کلیه فعالان بخش تعاون تقاضا دارم تا با سرلوحه قرار دادن نص صریح آیات قرآنی، با عزمی راسخ در مسیر توسعه و ترویج فرهنگ تعاون بیش از گذشته کوشا بوده، تا بستر مناسب برای ایجاد اشتغال پایدار به ویژه برای اقشار تحصیل کرده جویای کار فراهم شود.

از طرف خود و همکاران روز تعاون و هفته تعاون را به تعاونگران و تلاشگران در این عرصه تبریک گفت و امیدوارم این روند روبه رشد با تلاش و حمایت و تسهیل همه جانبه از طرف مسئولین شتاب بیشتری بخود بگیرد.