سهل انگاری پزشکی دختر هفتکلی را به ICU کشاند/درمان بستر هفتکل محل آزمون و خطا/تصاویر

خورنا-صبح روز جمعه فاطمه اصلانی دختر یازده ساله ی هفتکلی که ساکن محله ی اسلام آباد است با درد نیش زدگی صورت، از خواب بیدار شد .مادر فاطمه در این مورد گفت: ساعت هشت صبح وی را که درد شدید داشت و صورتش نیز ورم کرده بود به درمانگاه بیمار بستر منتقل کردیم و پزشک با خونسردی از نیش زنبور خبر داد و گفت احتمال این که پشه گزیدگی باشد نیز هست …. و به همین دلیل پماد استریل چشمی و چند قرص تجویز کرد …ما هم به خانه برگشتیم و دخترم با درد به رختخواب رفت و چند ساعت بعد با صورت کبود و در حالی که هذیان می گفت بیدار شد … بار دیگر به درمان بستر مراجعه کردیم و بازهم همان خانم دکتر بود اما این بار تاکید می کرد که شما صبح به من مراجعه نکردید و وقتی دفترچه را نشانش دادیم متقاعد شد …فاطمه را به رامهرمز اعزام کردند و پزشک بیمارستان رامهرمز به شدت از وضعیت فاطمه انتقاد کرد و گفت : این عقرب گزیدگی است …و بعد از آزمایش مشخص شد عقرب از نوع گادیم( خطرناکترین نوع عقرب) بوده است…پزشک رامهرمزی فریاد زد: آیا در شهر شما کسی نیست ، مسئولی نیست ؟ آیا جان آدمی ارزشی ندارد ؟چرا این همه سهل انگاری و…
اسماعیل مکوندی دایی فاطمه نیز در این مورد گفت: بعد از صحبت های پزشک رامهرمزی و تاکید ایشان به اقدام فوری ، فاطمه به بیمارستان ابوذر اهواز اعزام و به محض رسیدن، در بخش مراقبت های ویژه بستری شد و متاسفانه بدلیل دیر اقدام کردن، حال ایشان مساعد نبوده و نیاز به دعای خیر همشهریان عزیز داریم .
امیدواریم فاطمه ی عزیز با سلامتی به آغوش خانواده بازگشته و پزشکان درمانگاه هفتکل نیز وقتی بیشتری را برای معاینه و درمان بیماران لحاظ کنند تا جان هیچ کس به خاطر سهل انگاری به خطر نیفتد.
مسئولین بهداشت و درمان هفتکل نیز اگر در این بین سهل انگاری اتفاق افتاده با مسبب آن برخورد کنند تا شهروندان اطمینان بیشتری به سیستم درمانی شهرستان داشته باشند.
از سوی دیگر با توجه به فصل گرما و عقرب خیز بودن هفتکل ، می طلبد شهروندان نسبت به سم پاشی منازل و معابر اقدام کرده تا خدایی ناکرده شاهد عقرب گزیدگی در سطح شهرستان نباشیم.

منبع:هفتکلی ها


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • داتیو دقیقا من اینو عینا تجربه کردم که پزشک درمان بستر بدون هیچ گونه معاینه ای تجویز میکنه...از فاصله ی چندین متری دارو تجویز میکنه...بدون دیدن بیمار...فقط میگه دفترچه رو بدید دارو بنویسم....اعتراض به پرستار میکنی که چرا دارن صحبت میکنن و به حال بیمار نمیرسن.پرستار هم میگفت که اگه ناراحتید برید شهر دیگه...یکی نیست بگه قرار بر شهر دیگه رفتن باشه شما موندید اینجا حقوق بگیرید چکار کنید
  • ناشناس این خانم اشنای ماست خداروشکر الان خوبه