مخالفان‌ سوری تهدید به قتل ایرانیان‌ ربوده‌ شده کردند

خورنا: گردان «البراء» وابسته به مخالفان مسلح سوریه موسوم به ارتش آزاد سوریه با صدور بیانیه ای از ناکامی مذاکرات بر سر آزادی اسیران ایرانی در ازای آزادی بازداشت شدگان ارتش آزاد سوریه خبر داده است.

این بیانیه در بیان علت ناکامی مذاکرات با نظام سوریه مدعی شده است که دلیل ناکامی مذاکرات این است که نظام سوریه و ایران در این قضیه پشت همدیگر را خالی می کنند.

در این بیانیه همچنین ادعا شده است که اگر بمباران نظام سوریه تا ۴۸ ساعت آینده متوقف نشود، در قبال هر نفری که کشته می شود، یک اسیر ایرانی کشته خواهد شد.

عناصر گردان «البراء» وابسته به ارتش آزاد سوریه در آگوست گذشته در اقدامی ۴۸ ایرانی را ربودند.

به گزارش شفقنا، به نقل از اسکای نیوز، گردان «البراء» چندی پس از ربوده شدن اسیران ایرانی نیز ادعا کرده بود که سه نفر از ربوده شدگان ایرانی در جریان بمباران محل نگهداری این اسیران کشته شدند.

از سوی دیگر مشاور سیاسی نیروهای موسوم به “ارتش آزاد سوریه” گفت: در حال بررسی پیشنهاد همکاری مجاهدین خلق هستیم.

«بسام الداده» در ادامه افزود: مجاهدین خلق (منافقین) به ما پیشنهاد داده بودند که با هم ائتلاف کنیم و در خاک سوریه پایگاهی ایجاد کنیم تا از آنجا مبارزات خود علیه حکومت سوریه و نیروهای حزب الله لبنان که در خاک سوریه هستند را آغاز کنیم. ما مایلیم که از تجربیات آنان استفاده کنیم از همین رو اکنون در حال مذاکره و رایزنی با دیگر رهبران مخالف سوریه هستیم تا در این مورد به یک توافق و جمع بندی نهایی برسیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *