استاندار خوزستان در نشست خبری با رسانه ها عنوان کرد:

بیان اقدامات انجام شده در مورد ایذه و باغملک توسط استانداری خوزستان

خورنا|احمدرضارستمی: دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در نشست خبری با اصحاب رسانه در برابر انتقادی که طی آن گفته شد چرا شمال خوزستان و بالاخص ایذه و باغملک در طرح ۵۵۰هزار هکتاری اصلا دیده نشده اظهار کرد: در فاز دوم طرح ۵۵۰‌هزار هکتاری مقام معظم رهبری حدود ۵۰‌هزار هکتار برای شمال خوزستان دیده شده که ایذه و باغملک هم جزء آن می‌باشد .
شریعتی همچنین در مورد عملکرد ۹ ماهه خود در مورد ایذه و باغملک نیز بیان داشت: ما توانستیم از محل تفاهم نامه بین استانداری و ستاد اجرایی فرمان امام ۱۵‌میلیارد تومان برای ایذه و باغملک اختصاص دهیم‌ و نیز برای صیدون و میداوود یک طرح کشاورزی هفت‌هزار هکتاری برای بردن به زیر کشت آبی نیز در نظر گرفته ایم و این طرح بدلیل اینکه چون نیاز منطقه را به زمین های حاصلخیز مرتفع می‌سازد طرح بسیار خوبی میباشد .

وی همچنین تصریح کرد: بدلیل اینکه طرح هفت‌هزار هکتاری صیدون و میداوود خارج از اعتبارات مصوب استانی بود برای تامین اعتبار آن از محلهای مختلف اعتبارش را تامین کردیم‌ و همچنین در این زمینه با آقای شمسایی مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان توافقی به عمل آوردیم که ۵۰‌درصد استانداری و ۵۰‌درصد آب و برق خوزستان کمک مالی کند .آقای شمسایی به دلیل کمبود اعتبار قول دادند که سال آینده سهم خود را پرداخت کنند . اما ما ابلاغ اعتبار اولیه را به جهاد کشاورزی دادیم و آنها هم مناقصه کردند که انشالله پیمانکارش که تعیین شد شروع به کار میکنند. سهم ما در این مسئله ۲۰‌میلیارد تومان است.