فرصت‌های ناب برای سرمایه‌گذاران در آبادان مهیا است

خورنا : کاظم نداف‌پور اظهار داشت: فرودگاه بین‌المللی آبادان با قدمت فراوان و امکانات و تجهیزات بسیار مناسب در کشور قابل توجه و اهمیت است.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی افزود: با توجه به واقع شدن این فرودگاه در محدوده منطقه آزاد اروند، امتیاز فعالیت‌های بازرگانی برای بخش خصوصی مهیا و فراهم شده است.
مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان تصریح کرد: این وضعیت یک فرصت ناب برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است.
وی اضافه کرد: در صورت فراهم شدن امکانات و تسریع در فعالیت‌های و سرمایه‌گذاری در منطقه می‌توان فرودگاه بین‌المللی آبادان را به یک فرودگاه مرکزی منطقه‌ای توسعه داد.
به گفته نداف‌پور زمین‌های بدون استفاده در اطراف فرودگاه، آماده تغییر کاربری در زمینه‌های مختلف است و بخش خصوصی می‌تواند از این زمین‌ها به‌منظور ایجاد مجتمع‌های تجاری، هتل و رستوران بهره لازم را ببرد.
مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان خاطرنشان کرد: برخی نظر بر این دارند که به دلیل واقع شدن در مرز کشور عراق، ضریب امنیت این منطقه بسیار پایین و کم است.
وی با رد این اظهارنظر ادامه داد: در حال حاضر انواع هواپیماهای فوکر، ام دی و ایرباس به‌راحتی در آبادان پذیرش می‌شوند و این امر نشان‌دهنده ضریب امنیت بالای فرودگاه است.
نداف‌پور اشاره کرد: مطمئناً سرمایه‌گذاری و ایجاد امنیت در منطقه موجب شکوفایی اقتصاد و بهبود اوضاع زندگی مردم می‌شود که خوشبختانه امروز آبادان از این امنیت برخوردار است.
وی با بیان اینکه مسئولان باید بسترسازی را برای حمایت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی جدی بگیرند گفت: امیدواریم به‌زودی آبادان به منطقه‌ای بی‌بدیل در کشور تبدیل شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *