عزت ایرانی امروز با ایرانی قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست/پیشرفت های جمهوری اسلامی غیرقابل کتمان است

خورنا -سردار بادین گفت: دشمنان ما با وجود همه تلاش هایی که انجام داده اند بارهای طعم شکست را چشیده اند و چون چهره واقعی آن ها برای مردم ما نمایان شده، باز هم شکست های پیاپی را تجربه خواهند کرد.

سردار بادین فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه  با اشاره به فرا رسیدن سالروز انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: این انقلاب، حاصل مجاهدت های جوانان و بزرگانی بوده که تحت رهبری امام خمینی(ره) در راه خودشان ثابت قدم بوده اند و بعد از حضرت امام، پیرو رهبر معظم انقلاب اسلامی بودند.

وی افزود: ما بعد از انقلاب در همه زمینه ها پیشرفت کرده ایم، ایرانی قبل از انقلاب را با ایرانی بعد از انقلاب مقایسه کنید، امروز کشورهای مسلمان که زیر سلطه استکبار هستند، امیدشان به جمهوری اسلامی است که به آن ها کمک کند و از دست ظالمان آن ها را رها کند.

سردار بادین گفت: الان دنیا می داند که وقتی رهبر جمهوری اسلامی صحبتی می کند، قطعا به آن عمل خواهد شد و باید بخاطر وجود چنین رهبری خدا را  شاکر باشیم .

فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: مردم عزیز ما و خانواده شهدا برای رسیدن به عزت و افتخار سختی ها را تحمل کرده اند و به قول حضرت امام(ره) انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود و ما تا حدودی توانسته ایم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم و هرچه جلو تر می رویم می توانیم به اهداف بیشتر برسیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در همه دوران کسانی هستند که دوست ندارند مردم واقعیت ها را ببینند، ادامه داد: واقعیت ها غیر قابل کتمان است، چه کسی در دنیا می تواند پیشرفت های علمی جمهوری اسلامی را کتمان کند؟ دشمنان ما اعتراف می کنند به پیشرفت های علمی و نظامی ما، حالا چگونه می خواهند مردم را از این همه واقعیت نا امید کنند؟

سردار بادین در پایان تصریح کرد: دشمنان ما با وجود همه تلاش هایی که انجام داده اند بارهای طعم شکست را چشیده اند و چون چهره واقعی آن ها برای مردم ما نمایان شده، باز هم شکست های پیاپی را تجربه خواهند کرد./ماهشهر امروز