آغاز اجرای طرح شبکه توزیع آب شهرک یاسر امیدیه همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر انجام خواهد شد

اسداله ترحم / خورنا-  به گزارش روابط عمومی آبفا خوزستان، مجری طرح شبکه توزیع آب با اعلام خبر فوق افزود:طرح شبکه توزیع آب آشامیدنی شهرک یاسر به منظور ارائه خدمات بهتر به بیش از ۱۰۰۰ خانوار ساکن این شهرک با حضور مسئولان استانی و محلی، سه شنبه ۱۲ بهمن آغاز می شود.

عباسیان ضمن اشاره به اینکه ۱۱۷۰ انشعاب آب با اجرای این طرح به مشترکین واگذار می شود افزود: برای اجرای طرح شبکه توزیع آب شهرک یاسر امیدیه که در طول ۴ ماه اجرا خواهد شد،اعتباری بیش از بر ۳۷ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

وی طول شبکه لوله گذاری در این طرح را بیش از ۱۰ هزار متر عنوان و با تقدیر از همکاری مسئولان استانی و شهرستانی برای اجرای این طرح گفت: هدف ازاجرای طرح شبکه توزیع آب شهرک یاسر، ارتقای رضایتمندی شهروندان عزیزمان است، با اینحال پیش از هرچیز بابت مشکلاتی که ممکن است بدلیل اجرای طرح در خصوص تردد شهروندان گرامی بوجود آید، پوزش می خواهیم و امید است که ما را در انجام این وظیفه یاری کنند.

گفتنی است طرح شبکه توزیع آب شهرک یاسر امیدیه با کارفرمایی شرکت آبفا خوزستان،نظارت شرکت مهندسین مشاور سازآب و پیمانکاری شرکت کاویان دژ انشان اجرا می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • بنده خدا ان شالله که به دردودل مردم شهرک یاسر گوش داده شود