افتتاح یازدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان؛ ۳۰درصد تخفیف خرید کتاب از نمایشگاه است

خورنا | احمدرضارستمی: یازدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان و سیصد و بیست و چهارمین نمایشگاه کتاب استانی امروز هفتم بهمن با حضور محمد مهدی احمدی مدیرکل امور استان ‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیت الله شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، مدیر کل ارشاد خوزستان و جمعی از مسئولان استانی و همچنین رایزن فرهنگی کشور ایتالیا افتتاح شد .

در این نمایشگاه که با مشارکت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی٬ استانداری خوزستان، بانک شهر و مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران راه اندازی شده است٬ ۶۶ هزارو ۲۹۰ عنوان کتاب داخلی و ۸ هزار و ۶۰۰ عنوان کتاب خارجی توسط ۴۶۹ ناشر داخلی و خارجی ارائه شده است که از این تعداد ۲۶ ناشر عربی به صورت تخصصی آثار خود را در این نمایشگاه ارائه میدهند .

محمد جوروند مدیرکل ارشاد خوزستان در آئین افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان از اختصاص مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان بن یارانه‌ای برای خرید کتاب‌های نمایشگاه خبر داد که این مبلغ نسبت به سال گذشته ۱۵۰ میلیون تومان افزایش اعتبار پیدا کرده است و همچنین خاطرنشان کرد که علاقه‌مندان می‌توانند کتب نمایشگاه را با تخفیف ۳۰درصدی خریداری کنند.

در یازدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان علاوه بر ارائه کتاب٬ برنامه های جنبی ویژه ای نیز توسط ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز، دزفول، شوشتر، دشت آزادگان و رامهرمز نیز برای علاقه مندان و بازدیدکنندگان تدارک دیده شده است.

رونمایی و تشکیل نشست های تخصصی کتاب، نشست ‌های قرآن پژوهی، شاهنامه و ایرانیان با حضور میرجلال‌الدین کزازی، فرهنگ مطالعه و سلامت، مروری بر کارنامه بیدل پژوهی، صنعت نشر و عصر دیجتال، کتاب و رسانه، شب ‌های فرهنگی استان، موسیقی محلی، نمایش خیابانی، کارگاه تصویرگری کتاب کودک با حضور ۲ تصویرگر مطرح ایتالیایی، جنگ شادی ٬ کتاب کودک و جشن امضای کتاب نویسندگان استان از جمله برنامه های جانبی دیگری است که در ایام برگزاری نمایشگاه٬ اجرا می شوند.

لازم به ذکر است نمایشگاه کتاب خوزستان از هفتم تا ۱۲بهمن ماه و از ساعات ۹صبح تا ۱۲ و بعدازظهرها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ شب پذیرای عموم و علاقمندان به فرهنگ کتاب و کتاب خوانی میباشد .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • mombiny ۸۷۶۵۴۳۲۱
    • احمدرضا رستمی بسیار خوش آمدید به کانال خورنا انشاالله که بتونیم همیشه خدمت گذار خوبی در انعکاس خبری براتون باشیم
  • mombiny با سلام و خسته نباشید. .. من الان عضو این کانال شدم. . بسیار جامع و کامل میباشد. .. سپاس گذاریم. ..