مدیرکل کمیته امداد: ۹۷ هزار خانوار خوزستانی را زیر پوشش‌ داریم

فرشیدفرجی/خورنا:مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)  گفت: در استان خوزستان ۹۷ هزار خانوار زیر پوشش‌ داریم که ۵ درصد جمعیت استان را تشکیل می‌دهند.

به گزارش خورناو به نقل ازرامپرس مرتضی موصلی در رامهرمز اظهار کرد: در راستای توانمندسازی خانواده‌ها و کاهش فقر، این نهاد رویکرد خود را بر هدفمند کردن افراد زیر پوشش خود نهاده است.

وی ادامه داد: توسعه کسب‌ و کار کوچک و بهره‌برداری از نظام بانکی و ارائه وام‌های کم‌بهره با همکاری دولت می‌تواند بخشی از مشکلات این خانواده‌ها را برطرف کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تصریح کرد: در حال حاضر ۹۷ هزار خانوار زیر پوشش‌ داریم که ۵ درصد جمعیت استان را در برمی‌گیرد و از این تعداد ۶۰ هزار زن سرپرست خانوار هستند.

وی افزود: تاکنون ۸۰ درصد حوزه اشتغال در رامهرمز محقق شده و امیدواریم مابقی آن، در زمینه اشتغال نیازمندان جذب شود.

موصلی تأکید کرد: در زمینه اشتغال مسکن نیازمندان آمادگی خود را اعلام می‌کنیم تا به هر میزان از جمع‌آوری ذکات مردم در شهرستان، به همان میزان هم کمک در تأمین مسکن نیازمندان و بیماران نیازمند اختصاص دهیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در پایان گفت: مشکلات خانواده‌های نیازمند زیر پوشش رامهرمز در این سفر مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به این‌که اعتبارات این نهاد با نیازهای افراد زیر پوشش هماهنگی ندارد لذا انتظار داریم در بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در راستای کاهش فقر گام‌هایی را برداریم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *