به‌مناسبت هفته تربیت‌بدنی همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در ایذه برگزار شد

خورنا  / همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به‌مناسبت هفته تربیت‌بدنی، به‌همت هئیت ورزش‌های همگانی شهرستان، ظهر امروز برگزار شد.

هئیت ورزش‌های همگانی شهرستان ایذه، به‌منظور توسعه ورزش همگانی و گرایش مردم شهرستان به‌سمت ورزش در فرصت‌های بیکاری و نهادینه کردن آن در زندگی روزمره مردم، چند سالی‌است که اقدام به اجرای این قبیل برنامه‌ها کرده است.

حضور پرشور جوانان در کنار خانواده‌ها، علاوه بر تفریح در یک روز جمعه، باعث ایجاد شور و شادی شده بود.

این همایش با حضور گسترده و پرشور مردم شهرستان در یک ظهر بارانی از محل درب مصلی امام خمینی(ره) آغاز و تا منطقه باستانی و گردشگری اشکفت‌سلمان ادامه داشت.

در این همایش علاوه بر انجام برنامه‌های ورزشی، به‌منظور پاکیزه کردن محیط، به برخی از شرکت کنندگان کیسه جمع‌آوری زباله تحویل و بعد از جمع‌آوری این زباله‌ها و تحویل آن، با اهدای یک کتاب از این افراد تقدیر شد.

از دیگر برنامه‌های فرهنگی صورت گرفته در اجرای این برنامه، اهدای کتاب، بسته‌های فرهنگی و آموزشی به کودکان همراه شده با والدین خود در این صبح پائیزی بود.

اجرای برنامه‌های شاد از نظیر اجرای موسیقی، تئاتر، اهدا لوح فشرده، قرعه کشی و اهدای جوایز گوناگون و جایزه ویژه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به برندگان از برنامه‌های ویژه‌ای بود که در اشکفت‌سلمان، آخرین ایستگاه برگزاری این همایش پیاده‌روی انجام شد.

به‌دلیل آغاز بارندگی از شب گذشته در شهرستان ایذه و ادامه داشتن آن تا ظهر امروز، برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده با تاخیر صورت گرفت و این همایش تا ساعتی از ظهر در جریان بود.

عدم حضور هیچ‌یک از مسئولان اداره‌های شهرستان، در این برنامه به‌مانند همایش‌های گذشته هئیت ورزش‌های همگانی، باعث دلخوری و گلایه‌مندی عوامل برگزار کننده این همایش ورزشی و مردم شرکت کننده شده بود.

ورزش زیر باران ایذه، عکس: وحید اورکی

ورزش زیر باران ایذه، عکس: وحید اورکی

ورزش زیر باران ایذه، عکس: وحید اورکی

شور و نشاط در هوای بارانی، عکس: وحید اورکی

ورزش زیر باران ایذه، عکس: وحید اورکی

اهدای کتاب در همایش پیاده روی ایذه، عکس: وحید اورکی

منبع / فارس