حضور ۱۵۰ شادگانی در مراسم اعتکاف شادگان

خورنا: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان در حال حاضر بیش از ۱۵۰ نفر برای مراسم اعتکاف ثبت نام کردند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان ثبت نام به بیش از ۳۰۰ نفر برسد.

حجت‌الاسلام عبدالله رضایی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: براساس آمار تاکنون بیش از ۱۵۰ نفر در این مراسم معنوی ثبت‌نام و دو مسجد برای برگزاری این مراسم بزرگ معنوی آماده شده است.

وی همچنین از برگزاری مراسم ویژه معنوی در این روز برای برادران و خواهران خبر داد و افزود: برگزاری سخنرانی‌ها و قرائت قرآن و ادعیه از مهم‌ترین برنامه‌های اعتکاف است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان اضافه کرد: اعتکاف، بستر مناسب اندیشه، تفکر و خردورزی و فرصتی است برای اینکه انسان‌های فرو رفته در غرقاب روزمرگی از فضای پرالتهاب روزانه به سوی خویش و خدای خویش بازگردند.

وی در خصوص استقبال مردم به‌‌ویژه جوانان و نوجوانان در مراسم معنوی اعتکاف عنوان کرد: همه ساله در ایام رجب استقبال خوبی از این مراسم در شهرستان شادگان می‌شود که امیدواریم امسال نیز باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم اعتکاف امسال از ۲۳ اردیبهشت همزمان با ولادت حضرت علی (ع) همانند هرسال به مدت سه روز در سراسر کشور برگزار می‌شود.