نمایشگاه پاییزه در آبادان گشایش یافت

خورنا: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان از آغاز به کار نمایشگاه پاییزه در محل سالن نیروی انتظامی واقع در خیابان دبستان این شهر خبر داد.

یعقوب ایزدپناه از عرضه کالا با قیمت تولید به مصرف، جلوگیری از افزایش نرخ غیرمنطقی کالا، تنظیم قیمت‌ها از جمله اهداف بپایی این نمایشگاه عنوان کرد.

وی گفت: نمایشگاه مذکور با هدف تامین اقلام مورد نیاز دانش آموزان و خانواده‌ها از جمله کیف و کفش، پوشاک و مواد غذایی برپا شده است.

ایزدپناه با اشاره به اینکه نمایشگاه مذکور از امروز تا سی‌ام شهریورماه برپا است، افزود: در این نمایشگاه اقلام یاد شده در ۵۰ غرفه برای خرید خانواده‌ها عرضه می‌شود.

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان بر روند عرضه کالا و فعالیت غرفه‌داران به صورت مستمر و دقیق نظارت دارند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان تصریح کرد: در تامین و توزیع کالاهای ضروری و پر درخواست مردم به ویژه اقلام مورد نیازدانش آموزان هیچ کمبود و یا مشکلی وجود ندارد.

ایزدپناه یادآور شد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان در کمترین زمان به شکایات مردم در خصوص گرانفروشی رسیدگی می‌کنند.

وی گفت: تامین و عرضه اقلام مورد نیاز مردم در این نمایشگاه باید در جهت کسب رضایتمندی شهروندان باشد.