تلاش روابط عمومی‌ها برای بیان دستاوردهای دولت در شادگان

خورنا: معاون فرماندار شادگان خواستار تلاش روابط عمومی‌های شهرستان برای بیان دستاوردهای دستگاه‌های مختلف اجرایی در هفته دولت شد.

نعمت‌الله آلبوغبیش اظهار کرد: بدون شک در هفته دولت، روابط عمومی‌های ادارات و نهادهای در زمینه بیان دستاوردها و اقدامات اساسی دولت در عرصه‌های مختلف نقشی اساسی دارند.

وی با اشاره به اینکه همه ساله از دوم تا هشتم شهریورماه به نام هفته دولت نامگذاری شده است، افزود: مسئولان باید تلاش کنند با برنامه ریزی صحیح و دقیق، زمینه ایجاد و ارتقای امید و اطمینان مردم نسبت به دولت و نظام را افزایش دهند.

معاون فرماندار شادگان با بیان اینکه همه ساله هفته دولت به منظور پاسداشت شهیدان رجایی و باهنر برگزار می‌شود تصریح کرد: این شهیدان گرچه مدت کوتاهی مسئولیت داشتند اما طوری منویات خود را در منصه ظهور گذاشتند که امروز بعد از گذشت ۳۴ سال هنوز خدمات آنها در اذهان عمومی مانده است.

وی در ادامه گفت: هفته دولت فرصت شایسته و ارزشمندی برای بیان و ارائه فعالیت‌ها و ارزیابی عملکرد در عرصه خدمت رسانی به مردم است.

معاون فرماندار شهرستان شادگان ادامه داد: هفته دولت فرصت شایسته و ارزشمندی برای بیان و ارائه فعالیت‌ها و ارزیابی عملکرد در عرصه خدمت رسانی به مردم است.

آلبوغبیش در پایان خاطرنشان کرد: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا مردم با نتایج تلاش‌های بخشی از خدمتگزاران نظام آشنا شوند.