دیدار اعضای هسته مرکزی ستاد دکتر روحانی با مسئولان ارشاد/ عذرخواهی خورنا از اداره فرهنگ و ارشاد ماهشهر

خورنا: در دیدار جمعی از اعضای ستاد دکتر روحانی در ماشهر با مسئولان اداره فرهنگ و ارشاد ماهشهر صورت گرفت: مدیرمسئول خورنا از مسئولان این اداره جهت نشر یک خبر به اشتباه عذرخواهی کرد.

به گزارش خورنا از ماهشهر، اعضای مرکزی ستاد دکتر روحانی در ماهشهر با رئیس و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر دیدار کردند.

در این دیدار صمیمانه در خصوص مسائل مختلف فرهنگی و هنری و حضور مردم در انتخابات ۹۲ بحث و تبادل نظر شد.

سیدمحمد الهی رئیس اداره ارشاد شهرستان ماهشهر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان برای حاضرین و لزوم خودسازی در این ماه، در خصوص مسائل فرهنگی و هنری و ظرفیت های انسانی و طبیعی ارزشمند شهرستان بندرماهشهر مطالبی را بیان داشت و اظهار کرد:  خلق حماسه سیاسی توسط مردم در واقع نشانه پیوند عمیق آنها با رهبری معظم انقلاب و مردمی بودن نظام است.

وی انتخاب دولتی با شعار اعتدال را از نیازهای بسیار مهم کشور در شرایط کنونی دانست و بیان کرد: انتخاب دکتر روحانی با توجه به پیشینه و سوابق بسیار مثبت و انقلابی ایشان در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار موثر خواهد بود.

در این جلسه، قاسم امیری رئیس ستاد دکتر روحانی در شهرستان ماهشهر در مورد مسائل فرهنگی، هنری و اهمیت و نقش آنها مسائلی را بیان داشت.

همچنین در این جلسه علی چاروسائی مدیر مسئول خورنا و مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد دکتر روحانی در شهرستان ماهشهر از درج خبر بیلبورد تبلیغاتی و پایین کشیدن تصاویر آن که اشتباها به نقل از اداره ارشاد اسلامی بیان شده بود، عذرخواهی کرد و بیان داشت: بعد از توضیحات رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ماهشهر متوجه شدیم که دستگاه دیگری باعث این کار بوده و هیچکدام از کارکنان اداره ارشاد ماهشهر در آن نقشی نداشته و سخنان رئیس اداره در گفتگو با خورنا در خبر مذکور به نقل از دیگران بوده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • . باید از ارشاد عذر خواهی میشد! اما انتخابات به پایان رسید و ستادهای روحانی و حامیانش به نتیجه رسیدند و حال به سرانجام رسید و مردم پیروز انتخابات بودند ن آقایون رییس ستادها، پس بهتره خود را از حامیان مردمی جدا نداند و اینگونه بر سهم خواهی اسرار نکنند.
  • احمدی نیا آفرین به آقای امیری . جلساتش چیزی از جلسات دکتر روحانی کمتر نبوده . واقعأ هر چه سهم بخواد حقشه .