نماینده کارگران بومی نمکزدایی هفتکل

بازدیدمهندس جماره مسئول ساختارشرکت نفت از پروژه نمک زدایی/جذب حداکثری نیروی انسانی خواسته مسئولان

قادر سبحانی|خورنا_نماینده کارگران بومی نمکزدایی هفتکل در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: عصر دیروز، مهندس ممبینی سرپرست حراست نفت منطقه به همراه مهندس جماره (مسئول ساختار) و آقای راشدی، معاون فرماندار هفتکل و هاشم پور رئیس اداره کار ابتدا از شرکت بهره‌برداری OEID و سپس شرکت نمکزدایی پتروپارت دیدن کردند.

وی افزود: نکات کلیدی افزایش پستهای نگهبانی و تایید این پستها و در نتیجه، افزایش ضربب جذب در قسمت نگهبانی را با مهندس جماره (مسئول ساختار)، مطرح و شرایط واقعی منطقه و مردم محروم بیان گردید

وی ادامه داد: همچنین حاج آقا خلیلی، امام جمعه ی محترم، بصورت تماس تلفنی، با مهندس جماره گفتگوی مفصلی کرد و از وی خواستار توجه ویژه به حل مشکل اشتغال جوانان این شهرستان شد.

نماینده کارگران بومی نمکزدایی هفتکل اظهار داشت: تمامی مسئولان با اشاره به اینکه شهرستان هفتکل، خشک و کم باران است و بیشتر متکی به نفت هستند و با اخراج گسترده ی کارگران و زحمتکشان پروژه های ملی، آمار بیکاران این شهرستان محروم روز به روز در حال رشد است، بهره برداری حداکثری از نیروی انسانی بومی را خواستار شدند.

ممبینی گفت: این زحمتکشان، رنج گرمای بالای شصت درجه را طی هشت سال، متحمل شده اند و اکنون که زمان بهره برداری است، میطلبد که از همین زحمتکشان، استفاده گردد.

وی بیان کرد: هماهنگی در بیان مطالبات، توسط مسولان هفتکلی چنان شد که نهایتاً مسئول مربوطه، پس از مشاهدات میدانی و توجه به مطالب عنوان شده، قول داد که به نوبه ی خود، بیشترین پست های نگهبانی را با توجه به محدودیت های قانونی، تایید نماید.

گفتنی است پیگیری متعددی جهت جذب حداکثری نیروی انسانی پس از اتمام پروژه نمک زدایی و تحویل به شرکت نفت از سوی مهندس ظاهری نماینده مردم،حجت الاسلام خلیلی امام جمعه هفتکل،مرادی فرماندار،حسینی معاون فرماندار ،مهندس بهرامپور رئیس دفتر ارتباطات مردمی مهندس ظاهری در هفتکل با مسئولان نفت صورت گرفت و قولهای مساعدی جهت جذب حداکثری نیروهای بومی داده شده است