اختصاصی خورنا

تعطیلی یکساله جایگاه سوختی در دزفول که باعث رونق گرفتن یک شغل خطرناک شد/ مسئولان پاسخگو باشند

خورنا – یش از یکسال و اندی از تعطیلی یکی از جایگاه های سوخت رسانی دزفول واقع در خیابان آفرینش شمالی که از قضا به دلیل موقعیت قرارگیری همواره میزبان خودروهای بیشماری بود به بهانه تعمیرات و تامین تجهیزات می گذرد درحالی که تعمیرات نهایتا باید ۱ ماه به طول بیانجامد اما گویا مدت زمان تعطیلی این جایگاه از زمان احداث یک جایگاه سوخت عظیم نیز طولانی ترشده است …این درحالیست که شهرستان دزفول خود به طور طبیعی از کمبودجایگاه های عرضه سوخت رنج می برد و این امر همواره موجب اعتراض رانندگان بوده است.!!!

در این بین درست چند روز پس از تعطیلی این جایگاه عرضه بنزین ، مشاهده شد افرادی در گوشه و کنارجایگاه اقدام به فروش بنزین در بشکه های چند لیتری و بصورت کاملاً غیرقانونی می کنند و هرروز هم این فعالیت خطرناک که هرلحظه ممکن است باعث وقوع اتفاق مهیب و تلخی شود ادامه یافته است!!

متاسفانه تاکنون هیچکدام از مسئولان امرنسبت به این کار کاذب واکنشی از خود نشان نداده که باتوجه به اینکه سلامت و بحث جان مردم درمیان است این بی توجهی جای تامل و تاسف دارد….! بی توجهی که ممکن است در اثر یک اشتباه کوچک ازسوی این عرضه گنندگان به یک فاجعه تلخ و بزرگ بدل شود!!

حال سوال مهمی که در ذهن شهروندان نقش بسته این است که مسولین ذی ربط برای راه اندازی مجدد این جایگاه سوخت چه اقدامی انجام داده اند و چه زمانی قرار است این مکان که محل عرضه بنزین برای گروه بسیاری از رانندگان بود دوباره به روی خودروها باز شود… راه اندازی مجددی که قطعا موجب خواهد شد تا عرضه کنندگان دستی بنزین از کارخوددست بکشند و برای کسب روزی ، به کاردیگری روی بیاورند که جان مردم را در خطر نیندازد….

حال امیدواریم مسئولان علاوه بر برخورد با عاملان این فعالیت های خطرناک و ناسالم هرچه زودتر بفکر راه اندازی مجدد این جایگاه سوخت باشند تا رانندگان این منطقه نیزبیش از این برای تامین سوخت خودروهایشان مسافت های طولانی را طی نکنند….