۹۰ ٪ مسئولین و معاونین شهرستان مسجدسلیمان و در سطح استان خوزستان در انتخابات ریاست جمهوری از تفکر اصول گرایی تندرو حمایت و پشتیبانی کردند

میثاق حاجتی/خورنا: مهندس مهران حسنوند مسئول ستاد اصول گرایان مستقل دکتر حسن روحانی در شهرستان مسجد سلیمان در مصاحبه با خبرنگار خورنا گفت: مدیرانی با تفکر اصولگرایی، رادیکال وتندرو در دولت تدبیر امید نمی تواند پاسخ گوی مشکلات مردم شهرستان مسجدسلیمان و استان خوزستان باشد.

حسنوند اضافه میکند پس دور از ذهن نیست اگر تصور کنیم اوضاع فعلی شهرستان و استان حاصل چنین تفکری باشد که به جای انتصابات بر مبنای شایسته سالاری، انتصابات بصورت سلیقه ای و منافع و روابط انجام می گردد و چنین عملکردی موجب گردیده بود حتی ریاست محترم جمهور جناب دکتر روحانی در دولت خود نیز مظلوم واقع گردد ،حال چه رسد به ملت.
مردم فهیم ونجیب وبا اصالت شهرستان مسجدسلیما ن که سالها بود در چاه چنین تفکراتی غوطه ور بودند در تاریخ ۱۳۹۶/۲/۲۹ در حرکتی تاریخی همگام با بقیه ملت ایران در سراسر کشور با رای قاطع ۴۵هزاری نفری در مسجدسلیمان و نسبت رای۷۳٪ درصدی ، مجددا دکتر حسن روحانی را تا ساختمان پاستور بدرقه کردند و دل خانواده شهدا ومقام معظم رهبری را شاد نمودند.
البته در تولد این موج اگاهی، حرکت جلودارانه و شجاعانه مجموعه ای از نخبگان همانند جناب دکتر کهرام ریاست محترم و دانای و با کفایت ستاد دکتر روحانی در استان خوزستان ، پورفسور قبادیان ، مهندس عماد و مهندس ملک مکوندی معاونین ایشان ،جناب دشت گلی معاونت تبلیغات ستاد و اقای مهندس صفرنژاد مسئول ستاد مرکزی مسجدسلیمان که منجر به تغییر محسوس تراز رای نسبت به دوره قبل گردید نقش مؤثر و با اهمیتی داشته است .
به هر رو مردم شهرستان و استان از هر قشر و طایفه ای با درک صحیح از شرایط داخلی و خارجی موجود، اعم از تهدیدات و فرصت ها و پیروی از مشی اعتدال و اعلام برائت از عده ای تندرو اقدام به انتخاب مجدد دکتر روحانی نمودند .
جا دارد دولتمردان با درک پیام مردم غیور استان و شهرستان، اقدام به پاکسازی بدنه دولت از مدیران رادیکال و رابطه ای نموده و عقب ماندگی منطقه را جبران نمایند.
در پایان مهندس حسنوند از زحمات شبانه روزی و حمایت بی دریغ ستاد مرکزی دکتر روحانی در مسجد سلیمان و حزب اعتماد ملی و ستاد اصول گرایان مستقل تشکر و قدردانی نمود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *