به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن ،جشن بزرگ میلاد کوثر در مسجدسلیمان برگزار و از مادران و همسران شهدا و ایثارگران تجلیل شد

 

میثاق حاجتی / خورنا: با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج،رئیس اداره بنیاد شهید وامور ایثارگران و جمعی از مردم مسجدسلیمان در سالن فجر باشگاه مرکزی برگزار شد.

این مراسم به میزبانی پایگاه بسیج خواهران حضرت معصومه (س) صورت گرفت و در این برنامه از حسن شیخ رباط خواننده بختیاری و احمد بابادی طنز پرداز مسجدسلیمانی استفاده شد که مجری این برنامه گودرز ظاهری بود و در پایان از جمعی  مادران وهمسران شهدا وایثارگران تجلیل به عمل آمد.

فرمانده ناحیه مقامت بسیج مسجدسلیمان در ابتدا ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه(س) و خیرمقدم به تمامی مادران و خواهران شهدا وایثارگر اظهار داشت:حضرت فاطمه زهرا دارای صفات نیک فراوانی بود وهر کجا بدنبال صفات خوب ونیک بگردیم قطعا به ویژگی های ایشان خواهیم رسید و به این دلیل روز ولادت حضرت فاطمه (س) را روز زن و مادر نامگذاری شده است.

وی ادامه داد:همه ما حجاب وعفت حضرت فاطمه (ص) را میشناسیم که عفت وحجاب ایشان زبانزد خاص وعام بوده است زیرا وقتی زندگی این بانوی بزرگوار را مطالعه میکنیم متوجه می شویم سن زیادی نداشت زیرا در سن ۱۸ سالگی ایشان به شهادت رسیدند و این نشان از این دارد که اسلام هرگز نگفته است زن ها باید خانه نشین شوند و بعضا در بعضی مواقع اسلام درست معرفی نمی شود و دقیقا اسلام آمده است و به زن شخصیت،عزت و افتخار داده است.

در حاشیه این برنامه دوتن از هنرمندان جوان و توانمند شهرستان مسجدسلیمان آقایان حبیب تاجمیری و داریوش حاجت پور در حضور مادران وخواهران شهدا و ایثارگران نمایش زیبایی درباره سال های جنگ تحمیلی اجرا کردند.

 

منبع : امید نیوز

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *