شامگاه چهارشنبه

نخستین جشنواره ارزیابی مهارت‌های فیزیکی حراست‌های صنعت نفت در ماهشهر آغاز به کار کرد

شامگاه چهارشنبه افتتاحیه نخستین جشنواره رقابت‌های ارزیابی مهارت و توانایی فیزیکی حراست‌های صنعت نفت به میزبانی حراست شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت عملیات غیر صنعتی ماهشهر برگزار شد.

خورنا – سید عباس بهشتی شامگاه چهارشنبه در حاشیه برگزاری مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره رقابت‌های ارزیابی مهارت و توانایی فیزیکی حراست‌های صنعت نفت اظهار کرد: امروز این جشنواره در مجموعه شهرستان ماهشهر به دلیل فراهم بودن زیرساخت‌های لازم برگزار شده که ان‌شاءالله برگزاری این گونه جشنواره‌ها مستدام باشد و در سال‌های آتی با کیفیت بیشتری برگزار شود.

وی افزود: یکی از اهداف برگزاری این جشنواره گردهمایی کارکنان حراست اقصی نقاط کشور و ایجاد روحیه برادری و اخوت میان آنهاست.

رئیس حراست شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به وجود بهره‌های معنوی در برگزاری مسابقات ورزشی خاطرنشان کرد: امیدواریم شرکت کنندگان در این جشنواره با اخلاق ورزشی خوب خود بتوانند علاوه بر بهره‌های ورزشی از بهره‌های معنوی نیز متنفع شوند.

بهشتی ادامه داد: برای برگزاری با کیفیت این جشنواره تلاش زیادی شده است اما به امید خدا در آینده شاهد برنامه‌های پربارتری نیز خواهیم بود.

وی در پایان با تقدیر و تشکر از زحمات کادر اجرایی برگزاری این جشنواره و حامیان آن اظهار کرد: سعی شده زمینه آرامش و رضایت شرکت کنندگان در مدت برگزاری جشنواره در شهرستان بندر ماهشهر فراهم شود که ان‌شاءالله با خاطره‌ای خوش از این برنامه همراه باشد.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *