پریسا مصطفایی :

بندر ماهشهر دارای جایگاه نخست در اکران تئاتر در سطح استان است/ راه کار مقابله با معضلات اجتماعی اجرای تئاتر خیابانی است

پریسا مصطفایی : متاسفانه برخی مسئولین با بکارگیری هنرمندان خارج از استان، ذائقه مردم شهر را تغییر داده اند.

خورنا – پریسا مصطفایی در حاشیه نمایش تئاتر ” مبارک و غول چراغ جادو در گفت و گو با خبرنگار خورنا در بندر ماهشهر اظهار کرد: امسال سال پر کاری برای ماهشهر در سطح استان خوزستان بود چرا که ماهشهر بیشترین تعداد تئاتر بر روی صحنه داشته است.

وی افزود: متاسفانه برخی مسئولین با بکارگیری هنرمندان خارج از استان، ذائقه مردم شهر را تغییر داده اند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندر ماهشهر ادامه داد: در ابتدای تصدی مسئولیت بنده جلساتی را با نماینده مجلس، فرمانداری، شهرداری و مسئولین روابط عمومی شهرستان با هدف توجه بیشتر برای بکارگیری هنرمندان بومی داشتم.

مصطفایی در ادامه به برشماری انتظارات خود پرداخت و گفت: من در مرحله اول از هنرمندان توقع دارم با توجه به حمایت های صورت گرفته آنها نیز دست خود را خالی نگذارند و با مطالعه، تمرین و ارائه آثار با کیفیت خود را مطرح سازند.

وی اضافه کرد: در مرحله دوم نیز وظیفه مسئولین حمایت مادی و معنوی است زیرا هنرمندان نیازمند دیده شدن اند و آنان می بایست  با محیا کردن زمینه دیده شدن آثار، برای هنرمندان قوت قلب باشند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر در بخشی دیگر از سخنان خود به چگونگی تاثیر هنر در  تقابل با معضلات اجتماعی  چون اعتیاد پرداخت و گفت: طی جلساتی که با شهرداری و فرمانداری داشته ایم برای مقابله با معضلات اجتماعی چون اعتیاد، امور تربیتی و… با بهره گیری از تئاتر خیابانی در محل های عمومی چون پارک ها اعلام آمادگی کرده ایم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *