جشن یلدای متفاوت در انجمن خیریه ۱۴معصوم (ع) اهواز

بیش از 60 نوآموز و پیش دبستانی در مهدکودک معرفت اهواز با آیین شب یلدا آشنا شدند.

خورنا- به گزارش روابط عمومی انجمن ۱۴معصوم (ع) اهواز، مدیر مهد کودک معرفت انجمن خیریه ۱۴ معصوم (ع) اهواز با اشاره به این که شب گذشته در همه جا به مناسبت شب یلدا جشن بوده است، اظهار کرد: مهدکودک این انجمن نیز به جهت آشنایی با سنت و آیین شب یلدا جشنی با حضور بیش از ۶۰ نوآموز و پیش دبستانی را برگزار کرده است.

معصومه گودرزی افزود: این کودکان همه کودکان ایتام و مددجو هستند که در این جشن سعی شده با نمایش های شاد و مهیج، اهداء هدایا و پذیرایی از کودکان، هم آن ها را شاد کنیم و هم وظیفه خود را به خوبی انجام داده باشیم.

وی در ارتباط با تعداد نوآموزان این مهدکودک عنوان کرد: ۶۵ نوآموز و پیش دبستانی در سه کلاس طبق مجوز بهزیستی و آموزش و پرورش و بر اساس استانداردها هر دو ارگان بوده و همکاران ما در مهد کودک معرفت انجمن چهارده معصوم (ع) اهواز بیش از توان خود سعی کردند که این استانداردها را به خوبی رعایت کنند همچنین آموزش هایی که بچه ها نیاز دارند جهت بدو ورود به مدرسه را ببینند.

وی در خصوص استعدادها در بین کودکان مهدکودک معرفت انجمن خیریه ۱۴ معصوم(ع) وجود داشته یا خیر بیان کرد: بله، در میان افرادی که در این انجمن حضور یافته اند اکنون در مقاطع بالاتر تحصیل می کنند و استعدادهای خوبی نیز از خوددر مباحث مختلف علمی ، فن بیان و گویندگی نشان داده اند که اکنون از آن به نحوه خوب استفاده می‌کنند.

گودرزی گفت: مبنای مهد کودک معرفت قرآنی است و اکنون به بچه ها به سه زبان عربی فارسی و انگلیسی آموزش قرآن به آنها داده می‌شود سعی کرده ایم که بیشتر آموزش های مان مبنای قرآنی داشته باشند.

وی در ارتباط با تعداد مربیان در حال فعالیت در این مهدکودک تصریح کرد: سه مربی در این مهد کودک آموزش نوآموزان و پیش دبستانی ها را بر عهده گرفتند که همگی دارای تحصیلات لیسانس و آموزش دوره های متفاوت در ارتباط با انجمن خیریه ۱۴ معصوم (ع) دیده اند.

وی از خیرین خواهش کرده که از مهد کودک بازدید کنند و کودکان را ببینند شاید مواردی از انجمن شنیده باشند اما انتظار داریم بیایند و بازدید کنند.

وی یادآور شد: در این مهدکودک از بهترین وسایل برای آموزش استفاده میشود و از سایر مهدکودک ها کمتر نیست.

وی در پایان افزود: بیشتر کودکانی که در اینجا هستند بی سرپرست و بد سرپرست هستند.

لازم به ذکر است در این مهد کودک دو بار ،میان وعده غذایی داده می شود و ۱۲ سرویس ایاب و ذهاب از درب منزل به انجمن و بلعکس این عزیزان را جابجا می نمایند.