هیات والیبال هندیجان از صعود به مرحله بعدی مسابقات باز ماند/تیم مارون بندر ماهشهر قهرمان مرحله اول گروهی مسابقات قهرمانی والیبال استان خوزستان شد

خورنا -تیم هیات والیبال شهرستان هندیجان در آخرین بازی مرحله گروهی رقابتهای قهرمانی استان به مصاف پتروشیمی مارون ماهشهر رفت و در پایان با نتیجه سه بر یک متحمل شکست شد و از صعود به مرحله بعدی باز ماند.

این بازی که در سالن اختصاصی شهرداری ماهشهر برگزار شد ، ابتدا تیم هیات والیبال هندیجان موفق شد در ست اول با نتیجه ۲۵ بر۱۶ از حریف قدرتمند و با انگیزه خود پیش افتد تا برای صعود به مرحله بعدی مسابقات تنها به دو سِت دیگر نیاز داشته باشد.

اما در ادامه بازی ، تیم پتروشیمی مارون ماهشهر که از بازیکنان تراز اول استان بهره میبرد توانست‌ بازی بهتری را به نمایش بگذارد و موفق شد در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵بر۱۸ ، ۲۵ بر۲۱ و ۲۵بر۱۵ ، بر حریف خود غلبه کند و در پایان با کسب  ۹ امتیاز به عنوان تیم نخست به مرحله بعدی مسابقات راه یابد.

همچنین در دومین دیدار روز پایانی تیم پیروزی رامهرمز با نتیجه ۳ بر۱ حریف اهوازی خود را از پیش رو برداشت و به عنوان دومین تیم جواز حضور در مرحله بعدی مسابقات را بدست آورد.

گفتنی است در  مسابقات قهرمانی استان که به میزبانی هیات والیبال شهرستان ماهشهر در سالن اختصاصی شهرداری این شهر برگزارشد ، شاهد میزبانی خوبی از هیات والیبال این شهر با مدیریت یوسف حیدری و همکاران پر تلاشش بودیم

 

نتایج بازیهای انجام شده

چهارشنبه۹۵/۱۰/۸
پتروشیمی مارون ۳_۱ پیروزی رامهرمز
هیئت والیبال هندیجان ۳_۰ صنایع فولاد اهواز
پنجشنبه۹۵/۱۰/۹
پتروشیمی مارون ۳_۱ صنایع فولاد اهواز
هیئت والیبال هندیجان ۳_۱ پیروزی رامهرمز
جمعه۹۵/۱۰/۱۰
پتروشیمی مارون ۳_۱ هیئت والیبال هندیجان
پیروزی رامهرمز۳ _ ۱صنایع فولاد اهواز