جمع آوری موتورسیکلت‌های ۲۵۰ و ۱۰۰۰ سی‌سی قاچاق و غیرمجاز از سطح شهر رامهرمز

فرشیدفرجی-خورنا فرمانده انتظامی رامهرمز گفت: موتورسیکلت‌های ۲۵۰ و ۱۰۰۰ سی‌سی قاچاق و غیرمجاز از سطح شهر جمع‌آوری می‌شوند.

به گزارش خورنا، سرهنگ حجت سفیدپوست  در گفت‌وگو با خبرنگار رامپرس در رامهرمز اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و جلوگیری از حرکات نمایشی توسط موتورسیکلت‌سواران مزاحم، اقدام به توقیف این‌گونه از موتورسواران کردیم.

وی ادامه داد: تعدادی از موتورسوارانی که با موتورهای غیرمجاز و قاچاق قصد داشتند با جولان دادن و حرکات نمایشی در سطح شهر ایجاد مزاحمت و رعب و وحشت کنند را شناسایی کردیم.

فرمانده انتظامی رامهرمز تصریح کرد: پس از انجام کارهای اطلاعاتی و هماهنگی با مقام قضایی چندین دستگاه موتورسیکلت ۲۵۰ سی‌سی و ۱۰۰۰ سی‌سی به همراه مالکان توقیف شدند.

وی افزود: این طرح ادامه خواهد یافت و نیروی انتظامی نسبت به افرادی که به این نحو مخل نظم و آسایش می‌شوند برخورد خواهد کرد.

سفیدپوست در پایان گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه آلودگی صوتی و تردد و مکان‌های نگهداری این‌گونه موتورسیکلت‌ها را به پلیس ۱۱۰ و یا با تلفن شهری ۴۳۵۲۳۰۶۵ مربوط به اداره مبارزه با کالای قاچاق آگاهی نیروی انتظامی رامهرمز گزارش دهند.