امام جمعه موقت اهواز: چرا حقوق معلم از کارگر شرکت نفت کمتر است؟!

خورنا _گروه علمی و فرهنگی: به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان ،آیت الله حسن زاده با اشاره به اینکه آموزش و پرورش علی رغم اینکه بیشترین خدمات را به جامعه ارائه می دهد، مورد توجه دولت ها قرار نمی گیرد، گفت: نگاه به آموزش و پرورش باید تغییر کند و لازم است که بخشی از اعتبارات صندوق ذخیره ارزی به این دستگاه اختصاص پیدا کند.

امام جمعه موقت اهواز خاطر نشان کرد: چرا باید نگاه ما به آموزش و پرورش صرفا مصرفی و نگاه به وزارت نفت تولیدی باشد؟ این نگاه از زمان پیروزی انقلاب در تمامی دولت ها وجود داشته است و تا وقتی که تغییر نکند، وضع به همین صورت است.

وی با اظهار اینکه آموزش و پرورش بستری برای تحقق عدالت و توسعه است، اضافه کرد: در جهان امروز کسی که سواد نداشته باشد نمی تواند حق خود را بگیرد از این رو عدالت به صورت کامل پیاده نمی شود و توسعه نیز اتفاق نمی افتد چون لازمه توسعه، باسواد بودن افراد جامعه است.

آیت الله حسن زاده در عین حال استقلال کشور و اقتصاد مقاومتی را مرهون علم دانست و گفت: اگر از نظر علمی ضعف داشته باشیم، تحت سلطه قرار می گیریم از این رو باید آموزش و پرورش را به عنوان پایه و اساس علم در کشور تقویت کنیم.

امام جمعه موقت اهواز بیان کرد: نهضت سواد آموزی به دستور حضرت امام(ره) تشکیل شد و این تصمیم حضرت امام نیز همانند تصمیمات دیگر ایشان مبنی بر تشکیل بسیج، تشکیل جهاد سازندگی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اهمیت قابل توجهی برخوردار  بود و همه کسانی که در نهضت سواد آموزی فعالیت می کنند، شغل انبیا را انجام می دهند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مجتبي 1 من کارمند رسمی شرکت نفت هستم آماده انتقال به آموزش و پروش ! جهت ۵ ماه استراحت سالیانه!جهت آرامش ! جهت داشتن تعطیلات!جهت داشتن تاسوعا عاشورا! جهت دیدن خانواده ! جهت دیدن بزرگ شدن فرزندان! هر شغلی سختی خود را دارد و قابل مقایسه با یکدیگر نیست.