پذیرش روزانه یک هزار بیمار دردرمانگاه تامین اجتماعی رامهرمز

فرشیدفرجی-خورنا رئیس درمانگاه شهدای تأمین اجتماعی رامهرمزگفت: روزانه یک هزار بیمار در این درمانگاه پذیرش میشوند.

 به گزارش  خورنادکترحمیده مشکی در گفت‌وگو با رامپرس اظهار داشت: در راستای خدمت به مردم و بیماران درمانگاه شهدای تأمین اجتماعی رامهرمز در شیفت‌های صبح و عصر فعالیت دارد و شامل بخش‌های متعددی است.

وی ادامه داد: در این درمانگاه ۴ پزشک در شیفت صبح و ۲ پزشک در عصر فعالیت می‌کنند که در فصول سرد سال حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ بیمار در شیفت صبح و ۳۰۰ تا ۴۰۰ بیمار در شیفت عصر ویزیت و خدمات‌رسانی می‌شوند.

رئیس درمانگاه شهدای تأمین اجتماعی رامهرمز تصریح کرد: در بخش دندانپزشکی با جذب دندان‌پزشک و داشتن دو یونیت فعال و جدید و سیستم «استریلیزاسیون» استاندارد، همه‌روزه در شیفت صبح مشغول خدمت به شهروندان رامهرمزی می‌باشد.

وی افزود: واحد آزمایشگاه این درمانگاه مجهز به دستگاه «اتوآنالایزر» و دستگاه‌های دیگر مطابق استاندارد روز شده است و آزمایش‌های بیوشیمی به‌صورت اتوماتیک و بدون دخالت دست انجام می‌شود.

 دکتر حمیده مشکی همچنین گفت: مجهز کردن واحدهای تزریقات به ۲ دستگاه نوار قلب جدید و دستگاه «اتوکلاو» برای استریلیزاسیون و خروج دستگاه‌های «فور» از سیستم نیز از دیگر کارهای انجام‌شده در سال جاری است.

این پزشک مسؤول خاطرنشان کرد: طی دو سال گذشته تاکنون تعمیرات کلی ساختمان و بهسازی آن را انجام داده و تعداد پزشکان درمانگاه را به ۶ پزشک افزایش داده‌ایم و مرکز را به آمبولانس برای اعزام بیماران به اورژانس بیمارستان مجهز کرده‌ایم.

رئیس درمانگاه شهدای تأمین اجتماعی رامهرمز در پایان گفت: از همکاری بی‌شائبه مدیریت محترم درمان خوزستان، کارشناسان ستادی مدیریت و همکاران اداری و مالی درمانگاه و کارپرداز درمانگاه تشکر کرده و از پرسنل زحمت‌کش کادر درمان که به‌عنوان سربازان گمنام بهداشت و درمان بی‌دریغ به بیمه‌شدگان خدمت‌رسانی می‌کنند کمال تشکر رادارم و امیدوارم همگی بتوانیم در راستای آرمان‌های سازمان تأمین اجتماعی که رفاه حال بیمه‌شدگان است گام برداریم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • داود درود برخانم دکتر مشکی آفرین بر تو