افتتاح موزه پزشکی در رامهرمز

فرشیدفرجی-خورنا-با حضور مسؤولان و مردم موزه پزشکی دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی در رامهرمز افتتاح شد.

به گزارش خورنا و به نقل از خبرگزاری رامپرس از رامهرمز،  علی بویری در مراسم افتتاح موزه پزشکی  دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی اظهار داشت:  عبدالجلیل کلانتر هرمزی از پزشکان حاذق و جراحان به نام کشور است و علاوه بر این که دارای شخصیتی علمی است، مردی خیر و افتخار آفرین برای ما بوده است.

وی ادامه داد: چند سالی است که این پزشک مردمی در اقدامی خداپسندانه با اعزام تیم پزشکی جراحی خود به اقصی نقاط کشور بویژه این شهرستان مردم را رایگان درمان می کنند.

سرپرست فرمانداری رامهرمز تصریح کرد: ما مردم رامهرمز به خود می بالیم که چنین پزشک حاذقی فرزند این شهر است و باید قدردان این نعمت باشیم.

وی افزود: یکی دیگر از کارهای ماندگار این جراح و پزشک مردمی با وجودی که در غم از دست دادن مادرش عزادار است خانه پدری خود را به موزه پزشکی تبدیل کرده است.

بویری در پایان گفت: این عمل ارزشمند دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی یک تراز فرهنگی و علمی به شهرستان خواهد داد و امیدواریم که سایر عالمان پزشکی با تکمیل این موزه، محلی و منبعی برای بازدیدهای علمی و گردشگری شود.

به گزارش خورنا، دراین مراسم که اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، اقبال محمدیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس، منوچهر دوایی پایه گذار دانشگاه علوم پزشکی اهواز، مسؤولان شهری و مردم حضور داشتند موزه پزشکی رامهرمز که اولین موزه پزشکی استان است و محل آن توسط عبدالجلیل کلانتر هرمزی اهداء شده است افتتاح و مورد بازدید عموم قرار گرفت.

همچنین در پایان این مراسم کلنگ احداث درمانگاه خیریه خانواده هرمزی و دیگر خیرین شهرستان در جوار این موزه به زمین زده شد.

img_20161217_173932 ۲۲۲۲

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *