تیم نفت امیدیه به وارد لیگ برتر بسکتبال میشود

خورنا: حسن نوربخش با یادآوری اینکه فصل گذشته رقابت‎های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با حضور دوازده تیم برگزار شد و در پایان تیم‎های پویا و راه و ترابری قم به لیگ دسته اول سقوط کردند، اظهارداشت: در مقابل سه تیم البدر بندر کنگ، نفت امیدیه و استقلال زرین قشم به لیگ برتر صعود کردند اما وضعیت تیم‌ها و تعداد آنها برای لیگ ۹۱ هنوز نهایی نیست.

وی با بیان اینکه تعداد تیم‎های شرکت کننده در لیگ ۹۱ در نشست روز دوشنبه تا حدودی نهایی می‎شود، خاطرنشان کرد: برخی از تیم‎هایی که در فصل گذشته مسابقات باشگاهی شرکت داشتند هنوز بابت ورودیه رقابت‎‌ها به فدراسیون بسکتبال بدهکار هستند. به همین دلیل برای مسابقات امسال تصمیم جدیدی گرفته‎ایم.

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه ورودیه لیگ برتر ۹۱ همانند سال گذشته ۳۰ میلیون تومان است، خاطرنشان کرد: برای مسابقات امسال تا وقتیکه فیش پرداخت ورودیه را به تیم‌ها ندهیم آنها را وارد جدول مسابقات نمی‎کنیم چون از این بابت سال گذشته در حق فدراسیون بسکتبال خیلی اجحاف شد.

نوربخش ادامه داد: علاوه بر این مجمع به رئیس فدراسیون بسکتبال به اختیار تام داده است تا در صورت اعلام آمادگی تیم جدیدی که شرایط لازم برای لیگ برتری شدن را دارد، با حضور آن موافقت شود. مانند فولاد ماهان که سال گذشته وارد جدول شد اما امسال و تا این لحظه تیمی با شرایط لازم برای ورود به لیگ برتر درخواست نداده است. البته یکی از تیم‌ها متقاضی بود اما به دلیل اینکه سوابق خوبی نداشت، درخواست او را رد کردیم.

نوربخش گفت: در هر صورت در نشست روز دوشنبه تا حد زیادی وضعیت تیم‌ها و تعداد آنها برای شرکت در لیگ برتر ۹۱ مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فصل جدید مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاه های کشور از اول آبان ماه آغاز می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *