تیم‌های اروپایی در مسابقات ۵مهر آبادان، شرکت نمی‌کنند

خورنا : محمود آسوبار اظهار داشت: بازی‌های بوکس شکست حصر آبادان در سال ۹۰ قطعاً برگزار می‌شود.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی از احتمال حاضر نشدن تیم‌های خارجی در این دوره از مسابقات خبر داد و اضافه کرد: هنوز هم پی‌گیر حضور تیم‌های خارجی در مسابقات بوکس شکست حصر آبادان هستیم ولی تیم‌های اروپایی به خاطر درگیر بودن با رقابت‌های انتخابی المپیک لندن قطعاً در این بازی‌ها شرکت نمی‌کنند.
دبیر هیئت بوکس آبادان در همین خصوص اضافه کرد: دعوتنامه برای فدراسیون بوکس کشورهایی مثل پاکستان، عراق و ارمنستان ارسال شده و تا دو روز آینده وضعیت شرکت این تیم‌ها در مسابقات شکست حصر آبادان مشخص می‌شود.
وی از زمان برگزاری مسابقات بوکس شکست حصر آبادان گفت و خاطرنشان کرد: به احتمال فراوان این دوره از بازی‌ها در روزهای هفدهم و هجدهم شهریور ماه در سالن ولیعصر آبادان برگزار می‌شود.
آسوبار همچنین از برگزاری مسابقات انتخابی برای تشکیل تیم آبادان به منظور شرکت در این بازی‌ها گفت و تصریح کرد: هفته ابتدایی مهر ماه مسابقات انتخابی رقابت‌های ۵ مهر با حضور تیم‌های مخابرات، پتروشیمی، پالایش نفت و آذرپیکان در سالن بوکس آبادان برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: حدود ۴۰ ورزشکار در این مسابقات انتخابی حاضر شده تا در نهایت ۱۱ بوکسور آبادانی با پوشیدن لباس تیم منتخب آبادان در رقابت‌های بوکس شکست حصر آبادان حاضر ‌شوند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *