انتقاد رئیس شورای شهر بندر ماهشهر از نطق گلمرادی/ تصمیمی که موجب پایمال شدن حقوق بندرماهشهر شود قابلیت اجرایی نخواهد داشت

شاهرخ حسنی l خورنا –

رئیس شورای شهر بندرماهشهر نسبت به نطق علی گلمرادی نماینده بندرماهشهر واکنش نشان داد و انتقاداتی به این نطق کرده است

نعمت الله قنواتی رییس شورای شهر بندر ماهشهر با اشاره صحبت های اخیر علی گلمرادی نماینده حوزه بندر ماهشهر و  حومه در صحن مجلس شواری اسلامی، اظهار کرد:  آقای گلمرادی از دولت ارتقاع بخش بندر امام خمینی به شهرستان را خواستار شدند ولیکن در صحبت های خود هیچ گونه اشاره ای به حقوق شهرستان بندر ماهشهر نکردند .

نعمت الله قنواتی تصریح کرد: با تو به اینکه اختلاف نظر شورای اسلامی بندر ماهشهر در خصوص جداسازی این بخش از شهرستان بندر ماهشهر  با شورای بندر امام خمینی و نیز نماینده این حوزه همچنان به قوت خود باقی مانده است ، هر تصمیمی که باعث پایمال شدن حقوق اساسی این شهر به عنوان شهرستان مادر شود از نظر نمایندگان مردم در شورای شهرستان بندر ماهشهر غیر قابل پذیرش بوده و قابلیت اجرایی نخواهد داشت.

قنواتی اضافه کرد:با ملاحضه به نامحتمل بودن قرار گرفتن دستور کاری از سوی دولت محترم ،انتظار مردم و شورای شهر  از نماینده حوزه انتخابیه بندر ماهشهر انتخاب مواضع و دیدگاهی است  که منطبق با واقعیت های منطقه باشد و مانع لگد مال شدن حق مردم شهرستان ماهشهر شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • محسن بوی خیانت می اید
  • ناشناس احسنت بر آقای قنواتی حرف حق بزنین از هچ کس نترسین مردم پشتتون هستن
  • مهتاب درود بر گلمرادی
  • روزیتا آقای قنواتی انتقاد بسه....اجازه کار بفرمایید.گلمرادی کارشون درسته
  • محمد آقای قنواتی عزیز لطفا تعصب راکنار بزارید...عملکردشون درسته .باید فرصت دادبهشون.تشکر از گلمرادی
  • ...... گلمرادی فقط شانتاژ میکنه فقط داد میزنه همین و بس مرد عمل نیست
  • محمد بابا تا کی تعصب بی جا وبی مورد > ظلم تا کی بگذارید بندرامام شهرستان شود. همه چیز را برای خود نخاید دریغ از یک بیمارستان وامکانات محدود قرار برای بندر امام با جمعیت ۱۰۰هزار نفری یک اورژانس بزنند