فرماندار ماهشهر: ۶۲ طرح از مصوبات هیئت دولت در ماهشهر اجرایی شده است

خورنا: فرماندار ماهشهر از اجرای ۶۲ مصوبه از مصوبات سفر ریاست جمهوری در این شهرستان خبر داد.

منوچهر حیاتی اظهار کرد: در سه دوره سفری که هیئت دولت به استان خوزستان داشته ، ۱۰۴ طرح به تصویب رسید که ۶۲ مصوبه اجرا و ۴۲ طرح دیگر در شرف اجرا و انجام است.

وی افزود: در سفر اول ۳۹ طرح تصویب و ۳۰ طرح اجرایی ، در دور دوم سفرها ۵۸ طرح مصوب و ۳۱ طرح اجرایی و در دور سوم سفرها نیز هفت طرح تصویب که یک طرح آن در شهرستان ماهشهر اجرایی شده است.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان ماهشهر با برشمردن تأثیرگذارترین مصوبات اجرا شده است، بیان کرد: طرح توسعه جاده ماهشهر ـ آبادان که به سه فاز تقسیم شده از بزرگترین و تأثیرگذارترین مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت به استان خوزستان بوده است.

حیاتی در ادامه به احداث چهار سالن ورزشی در شهرستان ماهشهر اشاره کرد و گفت: همچنین یک سالن ورزشی در شهر چمران، یک سالن در بندرماهشهر و دو سالن نیز در بندر امام خمینی (ره) احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

وی ادامه داد: احداث باند دوم جاده ماهشهر به هندیجان و ماهشهر به امیدیه نیز از دیگر مصوبات شاخص سفرهای استانی رئیس جمهور به استان خوزستان است.

نماینده عالی دولت در شهرستان ماهشهر تصریح کرد: باند دوم جاده ماهشهر به امیدیه به طول ۳۲ کیلومتر تقریباً به سرانجام رسیده و دور برگردان‌های آن در حال احداث است و تا آذرماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

حیاتی اضافه کرد: باند دوم جاده ماهشهر به هندیجان نیز که تا محدوده شاهزاده حمزه بر عهده بندرماهشهر بوده تقریباً آماده بهره‌برداری شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تأمین روشنایی مسیر ماهشهر به شهرک بعثت، لایروبی خور ماهشهر، جمع‌آوری لوله‌های انتقال نفت که از بین ناحیه صنعتی و ماهشهر قدیم عبور می‌کنند و تکمیل بیمارستان تأمین اجتماعی بندرماهشهر از دیگر طرح‌های شاخص مصوبات ریاست جمهوری به شمار می‌روند.