کل اعتبارات پروژ‌ه‌های عمرانی آبادان ۱۲۴ میلیارد تومان است

خورنا: فرماندار ویژه آبادان گفت: تاکنون کل اعتباراتی که به پروژه‌های عمرانی آبادان اختصاص یافته ۱۲۴ میلیارد تومان است.

بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: شهرستان آبادان از محل اعتبارات استانی و شهرستانی تاکنون ۱۲۴ میلیارد تومان جذب کرده که این اعتبار به پروژه‌های شاخصی در منطقه اختصاص یافته است.

وی افزود: این رقم تا پایان سال افزایش پیدا کرده و برآورد دریافت اعتبارات از دیگر سرفصل‌های ملی و استانی برای شهرستان آبادان جذب می‌شود.

فرماندار ویژه آبادان ادامه داد: از مهمترین پروژه‌هایی که با اعتبار فوق کلید خورده و در حال انجام است می‌توان به اجرای چهار خطه کردن جاده اروند ـ آبادان، احداث اسکله صیادی در یک‌هزار و ۳۵۷ متر از بازار ماهی تا نخستین تلمبه‌خانه آب در کنار این منطقه، رسیدگی به عمران و نوسازی مدارس و شروع به کار فرهنگ‌سرای آبادان اشاره کرد.

وی در ادامه با اشاره به طرح مانیتورینگ شهری آبادان گفت: از دیگر پروژه‌هایی که در ردیف اعتبار ۱۲۴ میلیاردی شهرستان در نظر گرفته شده طرح مانیتورینگ شهری آبادان است.

ایلخاص‌زاده اضافه کرد: برای کنترل ترافیک شهری،گام نخست برای پوشش ۹۰ درصدی مانیتورینگ شهر آبادان در سال ۹۱ کلید خورده است.

وی در پایان گفت: با جذب سرمایه‌های خصوصی و حمایت‌های دولت عدالت محور به زودی پروژه‌ها و طرح‌های بیشتری در شهرستان آبادان اجرایی می‌شود.