تعاونی‌های صیادان در هندیجان تشکیل شد

خورنا: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هندیجان گفت: با تشکیل تعاونی‌های صیادان در هندیجان، برطرف کردن مشکلات قشر صیاد و صید در دستور کار قرار گرفته است.

غلامحسین عباسپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: با تشکیل تعاونی‌های صیادان در هندیجان، برطرف کردن مشکلات قشر صیاد و صید در دستور کار قرار گرفته است.

وی با تقدیر از عملکرد مسئولان شهری به‌ویژه فرماندار در حمایت از این اداره افزود: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید با توان و اراده بالاتری نسبت به اشتغالزایی و رفع مشکلات پیش‌روی شهرستان گام برداشت.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هندیجان تصریح کرد: شهرستان هندیجان با برخورداری از ظرفیت‌های بالای اقتصادی و تجاری امر صید و صیادی باید بیش از پیش با اختصاص اعتبارات ویژه تقویت و مورد حمایت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱۰ شرکت تعاونی در سطح شهرستان هندیجان وجود دارد، گفت: این تعاونی‌ها از سرمایه اندکی یا همان سرمایه اولیه خود استفاده می‌کنند و سرمایه آ‌ن‌چنانی ندارند.

عباسپور همچنین با اشاره به پیشرفت تعاونی مسکن مهر این شهرستان خاطرنشان کرد: در این شهرستان تعاونی‌های بخش مسکن مهر پیشرفت خوبی داشته و دوشادوش مسکن و شهرسازی در حال حرکت است.

وی ادامه داد: اعضای این تعاونی شامل کارکنان ادارات دولتی و آزاد بوده که در راستای خانه‌دار شدن اقشار کم‌درآمد و اعضای بدون مسکن از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هندیجان در پایان اظهار کرد: امیدواریم با اختصاص اعتبارات ویژه استانی و حمایت بیش از پیش مسئولان امر بتوان در آینده‌ای نزدیک شاهد رفع مشکلات تعاونی‌های موجود در شهرستان و ایجاد اشتغال مؤثرتری در هندیجان باشیم.