فاز نخست پارک بانوان آبادان تا پایان سال به اتمام می‌رسد

خورنا: شهردار آبادان گفت: فاز نخست پروژه پارک بانوان تا پایان سال یا عید نوروز به اتمام می‌رسد.

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: بسیاری از شهروندان به‌ویژه بانوان آبادان معتقدند که پارک بانوان در دستور کار شهرداری، با وجود کلنگ‌زنی همچنان دست نخورده باقی مانده است.

وی در این خصوص بیشتر توضیح داد و افزود: حدود یک‌ماه پیش پارک بانوان آبادان را کلنگ‌زنی و نقشه‌ای را برای آن به سبک جدید و مدرن طراحی کردیم.

شهردار آبادان عنوان کرد: پروژه پارک بانوان در مرحله انتخاب پیمانکار بوده که امیدواریم هر چه سریع‌تر با گذشت از این مرحله، اجرایی شود.

وی با اشاره به اعتبار مورد نیاز پروژه مذکور گفت: اعتبار تخمین زده شده برای احداث پارک بانوان حداقل ۳ میلیارد تومان است.

شیرازی عنوان کرد: امیدواریم این پروژه زودتر به اتمام برسد و بانوان این منطقه با توجه به محدودیت‌های تفریحی در آبادان، در این فضای تفریحی و ورزشی بتوانند اوقات به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

وی با بیان اینکه امیدوار هستیم تا عید نوروز حداقل فاز اول آن را به اتمام برسانیم، افزود: البته در نظر داریم در کنار این پارک، بازارچه‌ای را برای خرید مایحتاج روزانه بانوان آبادانی فراهم آوریم.

مدیر سامانه شهری آبادان ادامه داد: این پروژه از نظر وسعت و کار اجرایی بسیار سنگین و هزینه‌بر است.

وی با بیان اینکه همه تلاش ما در راستای ارتقای بخش کمی و کیفی خدمت‌رسانی به شهروندان و توسعه و آبادانی شهر است، گفت: امیدواریم چون همیشه شهروندان آبادانی با دلگرمی و سعه صدر، پروژه‌های در دستور کار شهرداری را همراهی کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *