نماینده خرمشهر: پروژه‌های شهری به پیمانکاران بومی واگذار شود

خورنا: نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: پروژه‌هایی که می‌توان به پیمانکاران بومی واگذار کرد چرا باید به غیربومی‌ها داده و از این طریق مسیر اشتغال تعدادی زیادی از جوانان منطقه را سد کرد.

عبدالله سامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: شوراها و شوراییان باید در راستای برطرف کردن مشکلات شهرستان و مردم اقدام کنند.

وی افزود: ریشه‌کن شدن مشکلات جز با همکاری و تعامل مسئولان شهرستان و یکدل بودن آنان امکانپذیر نیست و البته در این مسیر همراهی مردم و شهروندان نیز مکمل پویائی بخش‌های مختلف شهرستان است.

* ظرفیت اشتغالزایی خرمشهر بالا است

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به مسئله اشتغال خاطرنشان کرد: در شهری که ظرفیت اشتغالزایی در آن بسیار است و همه مردم آن در شهر خود کار می‌کنند چرا اکثر جوانان آن بیکار بوده و شاهد حضور افراد غیربومی در اکثر ادارات، شرکت‌ها و سازمان‌ها هستیم.

وی اضافه کرد: پروژه‌هایی که می‌توان به پیمانکاران بومی واگذار کرد چرا باید به غیربومی‌ها داده و از این طریق مسیر اشتغال تعدادی زیادی از جوانان منطقه را سد کرد.

سامری این امر را نتیجه ناهماهنگی بین مسئولان شهرستان عنوان کرد و گفت: حل این مشکل با همکاری مسئولان و حمایت آنان از جوانان شهرستان خرمشهر و عدم به‌کارگیری نیروهای غیربومی در ادارات، ارگان‌ها و سازمان‌ها در راستای کاهش بیکاری در منطقه مؤثر است.

وی با بیان اینکه شهرستان خرمشهر با وجود برخورداری از ظرفیت‌های بالای تجاری و اقتصادی همچنان در بسیاری از بخش‌ها محروم و مغفول مانده است، افزود: مسئولان باید در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با ارتقا و تقویت بخش‌های مختلف شهرستان بیش از پیش خرمشهر را به سوی عمران و آبادی سوق دهند.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این منطقه با قرار گرفتن در محدوده منطقه آزاد اروند آن‌چنان که باید و شاید از امکانات و پیشرفت قابل قبولی برخوردار نیست.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *